خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: دشمنان خارجی و افراد مزدور و خودفروخته‌ای که منافع خود را وابسته به غرب می‌دانستند، منشاء اصلی این فتنه بودند.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۳۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، حماسه 9 دی اظهار کرد: فتنه 88 نتیجه تلاش‌های چندین ساله دشمن برای مختل کردن نظام جمهوری اسلامی بود.
این مسئول تصریح کرد: دشمنان خارجی و افراد مزدور و خودفروخته‌ای که منافع خود را وابسته به غرب می‌دانستند، منشاء اصلی این فتنه بودند.
وی حضور مردم در حماسه 9 دی را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه ملت ایران همچون همیشه در صحنه حضور داشتند ولی متاسفانه عده‌ای از مسئولین و نخبگان ما به خاطر منافع شخصی و دنیایی خود در صحنه حضور نیافته و در این امتحان رفوزه شدند.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین مطرح کرد: ملت بصیر ایران توانست در فتنه 88 فتنه‌گران را برسر جای خود بنشاند و نظام نیز علیرغم جنایت‌های آن‌ها و مختل کردن برنامه‌های کشور برای 8 ماه با رافت با فتنه‌گران برخورد کرد و از تقصیر آن‌ها چشم پوشی کرد که شایسته است آن‌ها نیز قدردان این رافت باشند.
حجت‌الاسلام مصطفایی تشریح کرد: دشمن همواره و با ترفندهای مختلفی چون جنگ سخت، جنگ نرم، ایجاد فتنه و تحریم سعی در نابودی اسلام و انقلاب دارد و لازم است ما همیشه آماده و آگاه باشیم.
این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه امروز استواری و پایداری ملت ایران بر همگان ثابت شده و و ما شاهد نفوذ انقلاب در سراسر جهان هستیم.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: یاس و ناامیدی دشمنان و فتنه‌گران و در مقابل آن آگاه‌ترشدن و بصیرتر شدن مردم ایران از مهم ترین دستاوردهای حماسه 9 دی می‌باشد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها