خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

حماسه نُهم دی نماد بصیرت و بیداری مردم است

نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: هوشیاری و بصیرت سیاسی و دینی مردم در 9 دی حماسه ای ماندگار رادر تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۱۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
حجت‌الاسلام شعبان تقی‌خانی نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، اظهار کرد:هوشیاری و بصیرت سیاسی و دینی مردم در 9 دی حماسه ای ماندگار رادر تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.
وی نُهم دی را نشان دهنده عمق بصیرت مردم دانست وافزود: معتقدم بصیرت در روح و قلب مردم نهادینه شده و به عنوان چراغی روشنگر، راه حق را به آنان نشان می دهد.
نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با تاکید بر اینکه "ایمان" موتور حرکت و "بصیرت" چراغ راه است بیان کرد: خوراج ایمان داشتند اما به دلیل بی‌بصیرتی از مسیر اصلی منحرف شده و سقوط کردند.
حجت‌الاسلام تقی‌خانی بیان کرد: نَهم دی باید به عنوان یوم الله برای نسل های آینده جاودانه بماند تا این روز به عنوان نماد بصیرت مردم رشید ایران، هر ساله گرامی داشته شود.
وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی حکومتی الهی و مردمی بوده و مردم هر جا احساس خطر کنند با تمام وجود در عرصه حضور پیدا می کنند.
نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین حماسه نُهم دی را پایانی بر تحرکات منافقان انقلاب و بدخواهان نظام دانست و تصریح کرد: مردم با حضور به موقع خود و با حماسه ای که آفریدند موجب یاس و ناامیدی دشمنان در داخل و خارج از کشور شدند، تا این رخداد تاریخی برای همیشه در تاریخ به عنوان واقعه ای درخشان به ثبت برسد.
حجت‌الاسلام تقی‌خانی ابراز کرد: در حوادثی که بعد از انتخابات 88 رخ داد، دشمنان خارجی و فرصت طلبان داخلی برای رسیدن به مقاصد سوء خود، چشم امید به ناآرامی‌ها داشتند و و بی‌حرمتی و قداست شکنی را تا جایی رساندند که به مقدسات و عاشورا هتک حرمت کردند و عزاداران حسینی را نیز مورد هجمه قرار دادند.
وی اضافه کرد: دشمن با همه توان به میدان آمده بود و به خیال خام خودشان برای بحث براندازی وارد عرصه شده بود و روشنگری‌های مقام معظم رهبری و همچنین حضور ملت ایران به ویژه در ۹دی دشمنان  را ناکام گذاشت.
 نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تبیین کرد: نُهم دی یک تجدید بیعت مجدد ملت با رهبری و با انقلابشان بود و به همه قدرت های استکباری ثابت کرد که نمی توانند چشم طمع داشته باشند.
 حجت‌الاسلام تقی‌خانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ۹دی یک حرکتی انقلابی و  آب سردی بر روی همه شعله هایی فتنه و دشمن بود این حماسه بزرگ و ماندگار شعله را خاموش کرد و امید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را  را تبدیل به یاس و نومیدی کرد.
 وی عنوان کرد: روز نهم دی به عنوان روزی حماسی، در تاریخ سیاسی ملت ایران ماندگار شده است، روزی که یکپارچگی آحاد ملت را در پیروی از رهبری نظام برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.
 نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین یادآور شد: دشمنان انقلاب و نظام از راه‌های مختلف برای انهدام این انقلاب وارد توطئه شدند اما با هوشیاری و بصیرت مردم و ولایت فقیه همه این نقشه‌ها شکست خورد.
 حجت‌الاسلام تقی‌خانی گفت: رسول اکرم(ص) فرمودند: کسی که این سه صفت را داشته باشد منافق است هر چند که نماز بخواند و روزه بگیرد و به حج برود و خیال کند که مسلمان است. یک: وقتی حرف می‌زند دروغ باشد. دو: وعده دهد و خلف وعده کند. سه: وقتی امین شناخته می‌شود خیانت می‌کند.
وی در ادامه افزود: ما نباید نقش خود را نادیده بگیریم، همان نقشی که در 9دی ایفا کردیم باید با بصیرت بیشتری این نقش‌ها و وظایف خود را به خوبی در انتخابات ادا کنیم.
نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین بصیرت افزایی، استقامت، روشنگری و تبیین را از وظایف دانشجویان یاد و بیان کرد: دانشجویان باید مطالبه‌گر عدالت و نسبت به نقشه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان هوشیار باشند.
حجت‌الاسلام تقی‌خانی با انتقاد از سکوت برخی از مسئولین دربرابر فتنه‌انگیزان خاطرنشان کرد: یکی از خیانت‌های زمان فتنه سکوت خواص بود و به تعبیری از قرآن کریم، سکوت در برابر حق همان شیطان لال است.


9001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها