نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:در حال حاضر مهم‌ترین مشکلی که در کشور داریم مشکل فرهنگی و اقتصادی است، در عرصه اقتصاد زمینه آسیب‌پذیری‌مان بالا است و در عرصه نفوذ در بخش سیاست و فرهنگ زمینه آسیب‌پذیری جدی داریم که مقام معظم رهبری هم تذکر داده‌اند
کد خبر: ۸۷۹۹۸۰۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان اظهار کرد: اگر ما جریاناتی را برای انتخابات مطرح کنیم تا انگیزه حضور افزایش پیدا کرده و رقابت همراه با رفاقت در کشور ما شکل بگیرد چه به نام اصول‌گرا و چه اصلاح‌طلب البته از میان کسانی که ارزش‌های نظام را پاس داشته و سرشان برای نظام درد کند بسیار ارزشمند است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چهره‌های آبرومند، خدوم و ارزشمندی برای نظام هستند که اگر در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به بازار بیاید تا تنور انتخابات را گرم کند کار بسیار ارزشمندی است.
وی ادامه داد: اعضای این جبهه سابقه انقلابی‌شان مقبول و سابقه فعالیت اکنونشان هم مقبول است.
امام جمعه زاهدان گفت: منتخب این افراد قطعاً کسانی خواهند بود در چهارچوب ولایت و در مسیر آرمان رهبری و در مسیر پاسداری از ارزش‌های شهدای گران‌قدر، این افراد قطعاً نوع کارشان برای خدا و مصالح نظام و انقلاب و کشور است.
وی با اشاره به اینکه در عرصه سیاست و در دنیای بین‌الملل جمهوری اسلامی بسیار مقتدر است، بیان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکلی که در کشور داریم مشکل فرهنگی و اقتصادی است، در عرصه اقتصاد زمینه آسیب‌پذیری‌مان بالا است و در عرصه نفوذ در بخش سیاست و فرهنگ زمینه آسیب‌پذیری جدی داریم که مقام معظم رهبری هم تذکر داده‌اند.
سلیمانی گفت: ما باید سعی کنیم مسئله استحکام صلابت نظام را در درون بیشتر کنیم، اقتصاد خود را مقاوم بسازیم نه اقتصاد ریاضتی بلکه اقتصاد مقاومتی.
وی با بیان اینکه اقدام و عمل دو بال مهم و جدی در راستای اقتصاد است، افزود: در تمام امور باید سعی کنیم فرهنگ را مطابق با مبنای دین قرار دهیم و سبک زندگی اسلامی را بیش از پیش ترویج دهیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تأکید کرد: اقتصاد بیمار و فرهنگ متأسفانه متأثر از نفوذ دشمن دو مشکل مهم در شرایط فعلی کشور است که امیدواریم در آینده مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.
ارسال نظرات