9 دی روزی که همه ایران یک صدا به ندای هل من ناصر حسین زمان، پاسخ مثبت دادند و بار دیگر شعور خویش را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۸۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه حوزه هنری زنجان به مناسبت 9 دی عنوان آمده است:

حوزه هنری استان زنجان به مناسبت 9 دی بیانیه صادر کرده است که در این بیانیه آمده است،حضور عظیم وخروشان مردمى در 9 دى 88، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود. (رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه اي)

روزهاى سال، به طور طبیعى و به خودى خود همه مثل هم‌اند؛ این انسان‌ها هستند، این اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدت‌هاست که یک روزى را از میان روزهاى دیگر برمی‌كشد و آن را برجسته می‌سازد، متمایز و متفاوت می‌کند و چون پرچمى نگه می‌دارد تا راهنماى دیگران باشد.

روز نهم دى ماه سال 1388 هم از همین روزها است؛ یعنى برخاسته از بصیرت، از دشمن‌‌‌‌‌شناسى، از وقت‌‌‌‌‌شناسى، از حضور در عرصه‌ مجاهدانه است، روزی که همه ایران یک صدا به ندای هل من ناصر حسین زمان، پاسخ مثبت دادند و بار دیگر شعور خویش را به نمایش گذاشتند و با تمام وجود از ارزش‌های والای اسلام دفاع کردند.

روزی که ملت آگاه و بصیر ایران با بصیرتی بی بدیل و مقاومتی مستحکم و مثال زدنی و حضوری بی نظیر با فریادهای محکم، طوفان یأسی را در اردوی فتنه‌گران در انداختند و بهت و سرگردانی و حیرانی ثمره گردبادی بود که از طی طوفان به پا شد و دگربار این حقیقت را به فتنه گران یادآوری نمود که ایران با همه وجود هنوز پیرو اسلام و رهبری است، مردم به فتنه گران فهماندند که پیش‌تر بیشتر از دیگران در صحنه حاضرند و در زمان نیاز، جان کوچکترین متاعی است که برای عرضه دارند. حضوری که یادآور حماسه 22 بهمن 57 ملت ایران بود، حماسه‌ای که همانند انفجار نور بود.

در پايان، حوزه هنري استان زنجان سالگرد حماسه نهم دی را به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت بصیر ایران تبریک می‌گوید و ضمن اعلام بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت، اهالی هنر را به تبیین پیام‌ها و دستاوردهای حماسه سترگ نهم دی فرا می‌خواند.

ارسال نظرات