به مناسبت گرامیداشت حماسه 9دی؛

فتنه 88 نمادی از سرمایه‌گذاری فرهنگی استکبار برای به زانو در آوردن نظام اسلامی

در بخشی از بیانیه بسیج هنرمندان استان مرکزی آمده است: فتنه 88 نمادی شفاف از سرمایه گذاری فرهنگی استکبار جهانی برای به زانو در آوردن نظام اسلامی با بهره گیری از عناصر داخلی بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۷۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در بیانیه بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت حماسه باشکوه ملت ایران در حماسه 9 دی چنین آمده است: آگاهی،بصیرت و حضور به موقع در زمان و مکان لازم، مهم ترین شاخصه یک ملت انقلابی و صاحب عقل و اندیشه مستقل است.

در این بیانیه افزوده است: حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نماد عزت،استقلال و بصیرت مردم ایران است.

این بیانیه ضمن یادآوری بر حضور ملت ایران در حماسه 9دی 88 گفت: در این حماسه با شکوه مرد و زن ایرانی اعلام کرد که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است و با صدای رسا اعلام می کند که اگر دشمن در برابر دین او بایستند در برار تمام دنیای دشمن خواهد ایستاد.

بیانیه عنوان کرده است: فتنه 88 نمادی شفاف از سرمایه گذاری فرهنگی استکبار جهانی برای به زانو در آوردن نظام اسلامی با بهره گیری از عناصر داخلی بود. مردم با حضور آگاهانه و هدفمند خود پیام روشن و قاطع خویش را با صدای رسا اعلام نمودند که در جبهه فرهنگی نیز همچون سال های دفاع مقدس،مقتدرانه، آگاهانه و با تجهیز سلاح ایمان، علم و بصیرت با محوریت ولایت فقیه از آرمان ها و اصول اسلام عزیز و انقلاب اسلامی حراست نموده و این مسیر پر افتخار را تا فتح قله های فرهنگی و علمی جهان ادامه خواهد داد.

در بخش دیگر این بیانیه آورده شده است: حماسه عظیم مردم در نهم دی ماه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) به درستی که تجلی قدرت الهی و روح حسین بن علی(علیه السلام) و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه فتنه گران، آشوب طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

در پایان این بیانیه آورده است: ما هنرمندان بسیجی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی؛ سالروز حماسه جاودانه، عاشورایی که تجلی وحدت و بصیرت و ارادت ملت ایران به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و بیزاری و نفرت از فتنه گران است با تمام وجود با آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان نموده و با ولی امر مسلمین جهان بیعتی مجدد می کنیم که تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون خود و تا پای جان در حفظ و حراست از حریم ولایت و پاسداشت خون شهدای دفاع مقدس و شهدی مدافع حرم و ارزشهای انقلاب اسلامی وحفظ اسلام ذره ای کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات