علی کوه خیل گفت: مردم ما در مقابله‌ی با فتنه به پا خواستند و در روز نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۷۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد به مناسبت پاسداشت حماسه عظیم 9 دی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت افرادی که در مقابل عظمت ملت ایران، در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات ایستادند بخشی از ملت نبودند، افرادی بودند یا ضد انقلاب، یا کسانی که بر اثر جهالت خود، بر اثر لجاجت خود، کار ضد انقلاب را انجام می دادند.

مهم ترین هدف دشمنان در فتنه 88 ایجاد شکاف بین آحاد ملت بود

وی افزود: شما دیدید در فتنه 88 آمریکا از فتنه‌گران دفاع کرد، انگلیس دفاع کرد، قدرتهای غربی، منافقین و سلطنت‌طلبها دفاع کردند؛ نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که در مقابل همه‌ی این اتحاد و اتفاق نامیمون، مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد. 

علی کوه خیل تصریح کرد: باید حواسمان را جمع کنیم، بفهمیم که دشمن در تکاپو است تا با هر روشی به مملکت آسیب برساند، ومهمترین هدف دشمن ایجاد شکاف بین آحاد ملت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم ما در مقابله‌ی با فتنه به پا خواستند و در روز نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند.

خبرنگار بسیجی: عزتی 

 
ارسال نظرات