مجتبی عبداللهی
بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام/
کد خبر: ۸۷۹۹۷۷۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،بیانیه مجمع عالی بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع)  به مناسبت حماسه ماندگار 9دی و محکومیت حامیان فتنه (88 ) به شرح ذیل است:

 راز ماندگاری انقلاب، اتکا به ایمان است ، اتکا به خداست ...مردم ما در مقابله با فتنه، خودشان به پا خواستند ... یک حرکت خودجوش بود ، این خیلی معنا دارد؛ دشمنان ما باید این پیام را بگیرند. ... امتیاز نظام ما به این است که متعلق به مردم است . ملت ما ملت بیداری است ، ملت هوشیاری است. ... مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی سرشار از وقایع تلخ وشیرینی است که هر کدام، دوران پر تلاطم صدر اسلام را تداعی می کند. 

از خیانت بنی سقیفه تا قرآنهای برسر نیزه در برابر قرآن ناطق ؛ از فتنه بنی نظیر تا دستان به ناحق بسته تفسیرحق ؛ از صلح حسنی(ع) تا قیام حسینی(ع) ... همه و همه در آئینه تاریخ انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد. و آنچه همواره در همه ادوار ، سفینۀ النجات حق در برابر سیاهه باطل گشته ، تبلور کلام خداوند  از زبان ولی خدا بوده است که همچون ید بیضاء ، حقانیت توحید را به منصه ظهور نشانده است.

و عاشورای 88 یکی ازآن  تلخ ترین حوادث ثبت شده در اوراق سیاه معاندان تاریخ انقلاب اسلامی بود که چهره پلید یزیدیان عصرو موج سواران فتنه را از پس نقاب تزویر ونیرنگ نمایان و از سناریوی آمریکایی-انگلیسی براندازی ؛ رونمایی نمود . و کما فی السابق ، یاران با بصیرت ولایت ؛ عمارها و مالک اشترها ؛ چون خورشید تابان ، فضای غبار آلوده را منور به نور حق نموده و با خلق حماسه عظیم« غیرت وبصیرت دینی» جرعه ای ازحلاوت اهلا من العسل ؛ در ذائقه انقلابیون تشنه جهاد چشاندند و جهانی را در حیرت این شور حسینی(ع) به وادی سر گردانی رهسپار نمودند و تا به امروز ، در پی کشف رمز و راز آن حماسه ماندگار در جهالت مرکب به سر میبرند. حماسه ای که به فرموده امام و مقتدایمان به  " دست قدرت الهی " شکل گرفت ...

اما،آنچه امروز در حکومت اسلامی ما ، دلسوزان انقلاب را به تفکرو تأمل وا داشته است ، این است که در برهه ای حساس که لازمه آن حرکتی جهادی در جهت اعتلای آرمانهای ناب اسلامی در فراسوی مرزهای جغرافیایی است ، عده ای در بطن حکومت ، با هدف کسب امتیازات منفعتی،  تحت لوای تغافل یا تجاهل در صدد شبهه افکنی در افکار عمومی جامعه  برآمده  و به بهانه واهی ،  همسو با دشمنان این ملت همیشه بیدار ؛ در صف آرایی شیطان صفتان میدان داری نموده و بی تفکر در عواقب  خسارت بار چنین حرکت ساده لوحانه ای  بساط نفوذ فرصت طلبان اسلام ستیز را فراهم می نمایند.

 

لذا ؛ مجمع بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) بنا بر ضرورت هوشیاری و به پاس شکرانه نعمت ولایت و یاران با بصیرت ،  ضمن حمایت همه جانبه از  خلق حماسه جاوید 9دی،که به فرموده ولی امر مسلمین جهان، مأیوس کننده ضد انقلاب و بسیار فراتر از پیش بینی ها بود،   آمادگی خود را برای تلاش در جهت تداوم این حضور آگاهانه و دشمن هراس  اعلام داشته وهمه دلسوزان ومدافعان حقیقی آرمان های انقلاب اسلامی را به خنثی سازی توطئه های شیطانی دشمنان شکست خورده در برابر اقتدار ملت وانقلاب فرا می خواند تا غبار غفلت مسیر این حرکت را  از خط ولایت به انحراف نکشاند که بی شک مایه انحطاط و هلاکت خواهد بود.

همچنین به حامیان غفلت زده فتنه انگیزان ، یادآور می شویم که قبل از آنکه به آتش خشم الهی دچار آیند ، مرز خود را با خط قرمز نظام مشخص نموده و از حرمت شکنان عاشورای حسینی(ع) برائت جویند چرا که ؛

ان الله لا یحب کل خوان کفور....(آیه شریفه 38 / حج)* خداوند هیچ خیانتکار ناسپاسی را دوست ندارد .

 

 

 

ارسال نظرات