حماسه ۹ دی به جهانیان ثابت کرد که مردم و حکومت در جمهوری اسلامی ایران در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ریشه ، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه ای را می توانند در نطفه خفه کنند.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۷۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: در حماسه ۹ دی مردم با حضور خود نقشه شوم دشمنان انقلاب را به زباله دان تاریخ انداختند.

حجت الإسلام محبعلی احدی با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی اظهار داشت: فتنه سال ۱۳۸۸ با تمام بدیها و خسارتهایی که برای کشور انقلابی مان ایجاد کرد اما آثار و دستاوردهای زیادی هم اعم از خارجی و داخلی داشت که در رأس همه آنها شکل گیری حماسه ۹ دی بود.

وی خاطرنشان کرد: در این حماسه عظیم مردم با حضور میلیونی و دشمن شکن خود تمام نقشه های کج اندیشان و بدخواهان انقلاب اسلامی را به زباله دان تاریخ انداختند.

حجت الإسلام احدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با حماسه ۹ دی تصریح کرد: دستاورد این حضور به نوبه خود اقتدار، استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را در نزد دوستان و دشمنان افزایش داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی به جهانیان ثابت کرد که مردم و حکومت در جمهوری اسلامی ایران در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ریشه ، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه ای را می توانند در نطفه خفه کنند.

ارسال نظرات