خبرهای داغ:
برگزاری مراسم بزرگداشت نه دی در مسجد جامع زواره

نه دی ، ایام الله است که نباید فراموش شود

مراسم گرامیداشت نه دی ، با سخنرانی حاج آقا محمدی (جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان)، در محل مسجد جامع زواره برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۵۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زواره ،حجت الاسلام محمدی ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت نه دی، فرمودند : نه دی یکی از ایام الله است که نیاید فراموش شود، و باید درس بزرگی از این واقعه به نسلهای بعدی منتقل شود.

ایشان فرمودند: در طول تاریخ اسلام ایام الله مانند قیام حضرت ابراهیم، بعثت پیامبر اکرم، واقعه غدیر وجود داشته است که باعث بزرگی و عظمت اسلام شده است. و همچنین در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایام الله وجود دارد که باعث ایجاد وحدت بیشتر در بین مردم شده است، که نمونه جدید آن، حضور مردم در صحنه در روز 9 دی ماه سال 88 است، که نشان دهنده این بود که دشمن نمیتواند با فتنه و نفاق بین مردم تفرقه ایجاد کند و مشت محکمی بر دهان دشمنان بود.

وی افزودند: فتنه ای که در سال 88 رخ داد دل رهبر بزرگ انقلاب و دوستداران انقلاب اسلامی را به درد آورد. فلذا ؛ ندا، پیام و فریاد الهی رهبر با ایراد خطبه ای به یاد ماندنی در روز جمعه؛ در تاریخ ماندگار شد، که با ندای معنوی رهبر انقلاب، کشور از گسترش فتنه و نفاق نجات پیدا کرد و جامعه به سمت مقصد اصلی هدایت شد.

ایشان با بیان اینکه، امروزه نقش مردم بعد از گذشت چند سال از آن اتفاق مهمتر شده است، افزودند: آحاد مردم، با گرامیداشت این ایام، به دشمنان نشان می دهند که نمیتوانند در کشور راه یابند و ایجاد تفرقه و نفاق کنند.

وی افزودند: کسانی که می گویند ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را قبول دارند و نه دی را فراموش نکرده اند، با گرامیداشت هر ساله آن، این موضوع را ثابت کرده اند و با این کار درس بزرگی برای نسلهای آینده به یادگار می گذارند.

ایشان فرمودند: امروزه این موضوع دارد بین مسئولین کمرنگ ، به فراموشی سپرده میشود، اما به خاطر ارزش خون شهدا نباید این واقعه 9 دی فراموش شود.

وی بیان نمودند: افرادی ولایت فقیه را قبول دارند که در صحنه ها حضور دارند، در مقابل دشمن موضع گیری دارند و جواب دشمنان اسلام و انقلاب را قاطعانه می دهند.

وی با بیان اینکه دستور اسلام به برقراری تقوای جمعی است فرمودند: مبنا و نظام ولایت، به برقراری تقوای جمعی، با وجود احزاب در کشور از بین میرود.

ایشان فرمودند: امروزه دشمن با ایجاد فتنه های جدید دارد به کشور لطمه میزند. فتنه هایی همچون رواج بد حجابی در جامعه ، که باید با تعلیم بهتر، جلوی گسترش این اتفاق گرفته شود.

وی در پایان صحبت های خود فرمودند: اعتماد به آمریکا اشتباهی جبران ناپذیر است

ارسال نظرات