مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: مردم در ۹ دی بساط فتنه گران را جمع کردند و این حرکت عمومی مردم از مصادیق یوم الله است که هر سال باید گرامی داشته شود و در حافظه تاریخ بماند و به نسل های آینده منتقل شود.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۵۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،حجت الاسلام موحد نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز در همایش بزرگ بصیرتی در مسجد الزهرا(س)  پایگاه بسیج شهید نیری حوزه ۱۲۳ شهید سلمان ایزدیار ، در خصوص توصیف سیاسی اجتماعی حماسه ۹ دی گفت: در طول تاریخ مخصوصا در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی، روزهای بسیار مهمی اتفاق افتاده که در آموزه های دینی به عنوان یوم الله از آن یاد شده و میشود.

 وی افزود: علت یوم الله شدنش حرکت و اقدامی از طرف مردم که باعث تقویت دین خدا و احکام الهی و ارزش های اسلامی شده که در تاریخ انقلاب اسلامی از این روزها مثل ۱۲ فروردین، ۲۲ بهمن و غیره زیاد است.

مردم در حماسه۹ دی بساط فتنه گران را جمع کردند

حجت الاسلام موحدگفت: ۹دی یکی از مصادیق ایام الله است چون دشمنان در خارج و داخل همیشه در کمین بودند و هستند که در یک موقعیت و فرصت هایی بتوانند به انقلاب ضربه بزنند.

وی بیان کرد: در سال ۸۸ در انتخابات ریاست جمهوری،  دشمن خارجی و در داخلی از عواملی بودند که با دشمن همکاری می کردند که آن انقلاب مخملی را در ایران اعمال کنند لذا بحث تقلب در انتخابات را مطرح و در این زمینه زیاد کار کردند.

حجت الاسلام موحد تاکید کرد: مردم در ۹ دی بساط فتنه گران را جمع کردند و این حرکت عمومی مردم که موجب شد انقلاب محفوظ بماند و تقویت شود اهمیت دارد و از مصادیق یوم الله است و با توجه به آن حضور گسترده مردم و آن نتیجه ای که داشته به عنوان یوم الله هر سال باید گرامی داشته شود و در حافظه تاریخ بماند و به نسل های آینده هم منتقل شود.

وی با بیان اینکه جریان فتنه خسارت های زیادی به کشور وارد کرد گفت: اینها جرم بزرگی مرتکب شده و همنوا با دشمنان شدند و به آنها امید دادند که میشود علیه جمهوری اسلامی اقدام کرد و براندازی را ادامه داد، تا تحریم هایشان و تبلیغاتشان علیه نظام اسلامی بیشتر شود و همچنین چقدر خسارت های مالی به مردم وارد کردند، قانون شکنی کردند و بدعت زشتی را گزاشتند و در مقابل قانون تسلیم نشدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: هر کشور، نظام و ملتی در مقابل قانون خودشان تسلیم هستند اما اینها تن به قانون هم ندادند و با اینکه ۷ سال از آن قضیه گذشته اما باز بر همان طبل فتنه و اختلاف میکوبند و از محبت نظام و ولایت که با آنها مماشات شده باز هم دارند سو استفاده میکنند و دشمن هم باز به آنها دل بسته که یک روز بتواند از وجود فتنه گران استفاده کند.

حجت الاسلام موحد تاکید کرد: بخاطر همه این جهات ۹ دی ماه و حضور مردم بسیار اهمیت دارد و موجب میشود دشمنان و فتنه گران بفهمند که مردم دست بردار از نظام اسلامی و ارزش های اسلامی و ولایت نیستند و در آینده هم نخواهند بود.

حجت الاسلام موحد در خصوص موضوع نفوذ گفت: این مسئله مهمی است و مقام معظم رهبری در مورد آن هشدار میدهند و یکی از جهاتی که دشمن میتواند نفوذ پیدا کند در انتخابات است که باید مردم و مسئولین مواظب باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان از مردم جهت حضور هر چه پر شکوه تر در مراسم یوم الله نه دی استان البرز شهر کرج که در مصلا برگزار میشود دعوت بعمل آورد .

خبرنگار : سجاد بذرپاش
ارسال نظرات