در این بیانیه آمده است: حماسه 9 دی به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت و احد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه ای را خنثی کنند.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۴۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد با گرامی داشت سالروز حماسه 9 دی بیانیه ای به این شرح صادر کرد :

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و درود بی پایان به ارواح پاک شهدای انقلاب اسلامی و بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی طول عمر با عزت و سلامتی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) و سلام و درود به ساحت ملت شریف ایران که با مجاهدت و ایثار تاریخی خود، نهال انقلاب را به ثمر نشاندند و با جان و دل از این ودیعه الهی صیانت نمودند و در همراهی و تبعیت از رهبران الهی این انقلاب از نهضت اسلامی سال ۴۲ گرفته تا فجر پیروزی سال ۵۷ و ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در فتنه های ۷۸ و ۸۸ سنگ تمام گذاشتند و هربار دشمنان اسلام و ایران عزیز را ناامید کردند.

در این بیانیه آمده است: نهم دی یادآور حماسه آفرینی مردم متدین ایران اسلامی است که با حضور پر شور خود فتنه آمریکایی و اسراییلی سال 88 را خنثی کردند.

آری 9 دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

در روز 9 دی ملت ایران پاسخی دندان‌شکن به بی‌حرمتی‌ها و برخی هنجارشکنان نشان داده و به استکبار جهانی نیز اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها کید دشمن را خنثی می‌کند.

در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود (همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد

این بیانیه حماسه 9 دی ماه را عامل میرایی و دفن فتنه 88 توصیف و آورده است:حماسه 9 دیماه 88 نمایش پایبندی ملت ایران به «اسلامیت» و «جمهوریت» نظام و «ولایت پذیری» آنان بوده و با تبلور « بصیرت» و تبعیت از «ولایت فقیه» مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و «نه» بزرگ آنان به جبهه دشمن قرار گرفت.

این بیانیه تصریح کرده است: دستاورد حضور حماسی ملت ایران در 9 دی ماه سال 88، اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان ارتقا بخشید و به جهانیان اثبات کرد مردم و نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت و احد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه ای را خنثی کنند

مردم در حماسه 9 دی نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند، مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غبار و آشوبی که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه اجازه می دهند روزگار تلخ بر آنها غلبه کند.

ارسال نظرات