بیانیه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان اردکان به مناسبت گرامیداشت 9 دی

به مناسبت سالروز حماسه نهم دی ، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان اردکان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۳۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است :

فتنه سال 88 روایت تلخ و دردناک است که اثرات و تبعات آن برای سال ها کشور را به عقب راند . فتنه ای که گرچه به تعبیر مقام معظم رهبری سر اصلی آن در خارج از کشور و توسط دشمنان قسم خورده خارجی هدایت می شد اما برخی عوامل داخلی که می توان از آنها به عنوان سران داخلی فتنه یادکرد ، درتعمیق و تشدید آن نقش اساسی داشتند ، این به اندازه ای مهم و اثرگذار بود که اگر آن را همسنگ و بلکه فراتر از نقش دشمن خارجی بدانیم سخنی به گزاف نگفته ایم ؛ چراکه اگر همراهی و همکاری داخلی ها نبود ، دشمن خارجی هرگز جرأت و جسارت تحمیل چنین خسارتی را به کشور نداشت .

با این توصیف طی سالهای اخیر جریانی تلاش دارد ، گرد فراموشی برتمام خیانت های جماعت فتنه گر بپاشد . این جماعت بدون توجه به خسارات عظیم مادی و معنوی که به کشور وارد کردند و با اقدامات ساختارشکنانه خود ، علاوه بر ایجاد چالش بزرگ امنیتی و سیاسی برای کشور، جان ده ها نفر از جوانان این کشور را گرفتند و فراتر از آن ، در روز عاشورای حسینی سال 88 علاوه بر هتک حرمت این روز ، به عزاداران آن حضرت نیز تعرض کردند و هم اکنون در تلاشندکه تمنیات خود را به نام مردم جا بزنند ، غافل ازاینکه حماسه میلیونی 9 دی که اقدامی خود جوش در واکنش به همه جنایات و خیانت های فتنه گران بود ، برای همیشه در تاریخ سیاسی اجتماعی کشور جاودانه شد و رفتارهای موسمی اقلیتی تندرو و افراطی نخواهد توانست این قطعه مهم و اثرگذار از تاریخ رابه فراموشی بسپارد .

تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است . دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش اند که مسیر رشدوشکوفایی ایران اسلامی را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز ، ناکام گشته است .

آری ، 9 دی به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است . 9 دی بیداری و خروش ملتی است که به مقدساتش ، نظامش و سالار شهیدانش توهین و کاسه صبرشان لبریز شده بود .

بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان اردکان با دعوت از دانش آموزان و فرهنگیان و مردم بصیر و انقلابی برای حضور پرشور و معنادار در آیین های گرامیداشت حماسه ی ماندگار و الهام بخش 9 دی اعلام می دارد ؛ دانش آموزان و فرهنگیان همراه و همگام با ملت شهید پرور ایران اسلامی و نیروهای انقلابی و با الهام از حقایق و عبرت های تاریخی بویژه فتنه سال 1388 همچنان پرچم بصیرت و ولایتمداری را تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) برافراشته نگه خواهند داشت ، و مطالبه اصلی خود را محاکمه و مجازات سران فتنه دانسته و بر این مطالبه برحق باید پاسخ روشن داده شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار