به مناسبت سالروز حماسه ۹دی ، زنگ ولایت در اردکان نواخته شد .
کد خبر: ۸۷۹۹۷۳۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد اسلامیدر سخنانی گفت: حماسه نهم دی انسجام ملت ایران در برابر دشمنان را تقویت کرد .

وی با اشاره به اینکه ۹ دی عرصه ای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است اظهار داشت : حماسه نهم دیمیثاقی دوباره با ولایت و رهبری بود و نشان داد که مردم ما همچنان درصحنه حضور دارند .

حجت الاسلام اسلامی  افزود :ایادی استکبار جهانی فکر میکردند که با حرکتهای موذیانهدر کشور ایران و با پیادهکردن انقلاب مخملی می توانند اهداف خود را محقق کنند .

وی گفت : این روز حماسی در تاریخ ایران هیچگاه فراموش نمی شودو ملت سرافراز ایران همچون گذشته در برابر تمام توطئه ها و فتنه های دشمنان ایستادگی می کنندو حضور همیشه در صحنه ملت ایران باید مورد توجه مسئولان قرارگیرد و آنها باید با توجه به اعتقاد و اعتماد مردم به نظام، زمینه این حضور را فراهم کنند .

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ضربه زدن بهولایت فقیه به عنوان اصل نظام هستند گفت: باید تمامی فعالیت ها و برنامه ها به شکلی ترسیم شود که فضای نفاق کم رنگ شود تا بتوان از راه وحدت و انسجام و همدلی بر دسیسه های دشمنان فائق آمد .

حجت الاسلام اسلامی حضور مردم در عرصه های مختلف فرهنگی،اجتماعی و سیاسی را از بزرگترین ثمرات وفاق ملی دانست و تقویت بنیه های انقلاب اسلامی رانتیجه این حضور دانست .

لازم به ذکر است که مراسم صبحگاه گرامیداشت حماسه نهم دی و نواختن زنگ ولایت با حضور رئیس و معاونین اداره آموزش و پرورش و فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی اردکان در دبیرستان شهید رجایی برگزار شد .


ارسال نظرات