خبرهای داغ:
اقدامات اخیر بعضی از مسئولین باعث پایمالی خون شهداء شده است که می توان به برجام بی فرجام، فتنه سال1388، پرونده های مکرر فساد اقتصادی، برگزاری کنسرت در شهر های مذهبی مثل قم و مشهد، در خواست آزادی فتنه گران سال1388 اشاره کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۲۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
بعضی از مسئولین با اقداماتشان خون شهداء را پایمال می کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه پایگاه بسیج دانشجویی شهید علی صیاد شیرازی به شرح زیر است:

رِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سوره الصف آیه ۸)
در می خواهند نورخدارابه دهانهایشان خاموش کنند ولی خداکامل کننده‌ی نورخویش است،هرچندکافران خوش نداشته باشند.

آری 9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

اگرچه نزدیک به6سال ازانتخابات ریاست جمهوری سال 1388 و فتنه انگیزی گروهی بی بصیرت می گذرد، ولی اتفاقات تلخ آن دوران که ارزش‌ها، اصول و باورهای مردم ایران اسلامی را هدف قرار داده بود فراموش شدنی نیست.6 سال پیش مردم ایران 8 ماه هزینه بی بصیرتی خواصی را دادند که با بازیگردانی اتاق فکرهای آمریکایی-انگلیسی، به بهانه«تقلب» در انتخابات، سعی در ایجاد اردوکشی خیابانی کردند تا از این مسیر، با نشانه گرفتن اصل نظام، به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند، ولی این مردم بودند که مثل گذشته، با حرکتی مثال زدنی و خلق حماسه بزرگ 9 دی پاسخ کوبنده و دندان شکن به این افراد دادند و نگذاشتند خون های ریخته شده برای دفاع از این مرز و بوم با آمال و آرزوهای عده ای خائن به نظام و انقلاب، پایمال شود.باید حواسمان را جمع  کنیم.

امروز هم اگر به اطراف خود با دقت و بصیرت نگاه کنیم همان را می بینیم؛ با این تقاوت که از فتنه به نفوذ رسیده ایم. همانطور که ما نمی خواستیم در دام برجام بی فرجام بیفتیم، اما دوباره شاهد بدعهدی آمریکایی و تمدید تحریم های 10 ساله بودیم پس به رهنمود های اولیه مقام معظم رهبری در مورد برجام می رسیم که بارها تاکید کردند"آمریکا قابل اعتماد نیست"/در برابر متکبر نباید سر تعظیم فرو آورد.

 فتنه دیگر دشمن، علم کردن شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی است، دشمن با این برنامه به دنبال از میان بردن حقانیت اسلام و ایجاد تفرقه است که در این راستا مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران توانسته اند این برنامه دشمن را نیز با شکست مواجه کنند. دشمنان در راستای اختلاف افکنی بین مسلمانان گام برمی‌دارند که شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی نقش دو لبه قیچی آن را دارند و باید مواظب بود و با بصیرت کامل به دنبال اتحاد و دشمن‌شناسی باشیم تا دشمنان از فکر و اعمال ما بهره نبرند و مسلمانان را به جان هم نیندازند. امروز همه دشمنان انقلاب با یکدیگر متحد شده‌اند و قصد دارند با تمام ابزار رسانه‌ای که در اختیار دارند با ارزش‌های اسلامی و انقلابی مقابله کنند اما مردم ایران زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند. همانطور که با یاری خداوند متعال شاهد پیروزی حلب به دست مدافعین و پاسداران حرم بودیم. همانطور که پر واضح است پیروزی حلب، پیروزی اسلام ناب، انقلاب و جبهه ولایت است.
     
در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشکده فنی وحرف ه ای پسران قم  اعلام می‌داریم که به عهد خود با امام راحل(ره)، شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و ولی فقیه زمان پایبند بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد ذره‌ای در مسیر اهداف والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی، امام (ره) و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی خللی ایجاد گردد در همین راستا اقدامات اخیر بعضی از مسئولین باعث پایمالی خون شهداء شده است که می توان به برجام بی فرجام، فتنه سال1388، پرونده های مکرر فساد اقتصادی، برگزاری کنسرت ها در شهر های مذهبی مثل قم و مشهد، در خواست آزادی فتنه گران سال1388 اشاره کرد.

ما دانشجویان همیشه در صحنه دانشکده فنی و حرفه ای پسران قم همانند سال های قبل در راه پیمایی یوم الله 9دی شرکت خواهیم کرد و به جهانیان خواهیم گفت ملتی که بیدار است شکست نخواهد خورد.

(کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" در طول زمان جاری است...)

ارسال نظرات