خبرگزاری بسیج: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اهداء وسایل گرمایشی به خانواده های کم برخوردار این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۱۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳

  عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: همزمان با آغاز فصل زمستان و با مشارکت خیرین، 140 وسیله گرمایشی به خانواده های کم برخوردار اعطاء و ده ها وسیله گرمایشی دیگر نیز از طریق طرح هبه به خانواده های نیازمند داده شد.

 

مسلمی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از این خانواده ها در محدوده حریم منطقه 20 هستند و تحت برنامه های حمایتی مدیریت شهری منطقه 20 قرار دارند، افزود: تاکنون یک هزار خانواده کم برخوردار در قالب طرح حامی شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: به موازات شناسایی خانواده های کم برخوردار، مجمع های خیرین نیز در سراهای محله تشکیل شد تا با بهره مندی از این ظرفیت اجتماعی محلی، زمینه رفع مشکلات این خانواده ها فراهم شود.

مسلمی  گفت: کمک و دستگیری اقشار آسیب پذیر همواره از دغدغه های مدیریت شهری منطقه 20 است و افراد خیر و نیکوکاری که علاقه مند به مشارکت در طرح حامی هستند می توانند به مدیریت شهری این منطقه مراجعه کنند.

وی جهاد مهربانی با محوریت شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل، توانمندسازی و کارآفرینی زنان سرپرست خانوار، رسیدگی به سلامت و تغذیه، توزیع پوشاک زمستانی، اعطای جهیزیه و بسته های حمایتی کالا را از جمله خدماتی برشمرد که به خانواده های کم برخوردار ارائه می شود.

معاون شهردار منطقه 20 یادآور شد: شهروندان علاقه مند برای اهدای کالا و مشارکت در طرحهای هبه و کمک به نیازمندان می توانند به مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 20 واقع در میدان سلمان فارسی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 55937617 تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات