خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 ضمن گرامیداشت حماسه معنوی و مردمی 9 دی، از ویژه برنامه های فرهنگی اجتماعی این منطقه خبرداد.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۱۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی به اهمیت روز بصیرت که روز تجدید میثاق امت با ولایت بود، اشاره کرد و گفت:  به منظور گرامیداشت این حماسه معنوی و مردمی، ویژه برنامه های متنوعی از سوی مدیریت شهری منطقه 20  تدارک دیده شده است که با محوریت مساجد برگزار می شود.

صفوی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی در تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان از مهمترین اهداف ویژه برنامه های روز بصیرت و گرامیداشت حماسه ی 9 دی است، افزود: 15 کرسی بصیرت افزایی و جریان شناسی با عنوان "داستان حضور" با مشارکت پایگاه های بسیج محلات در مساجد شاخص منطقه 20 برپا می شود.

وی به تعامل سازنده مدیریت شهری و روحانیون منطقه 20 نیز اشاره کرد و گفت: برپایی همایش بزرگ بصیرت با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر، روحانیون و ائمه جماعات شهرری از دیگر برنامه های این مناسبت است که در همان روز اجرا می شود.

شهردار منطقه 20 فضاسازی های عمومی، برپایی نمایشگاه های هنری، نمایش فیلم های مستند و ایجاد گذرهای کتاب با موضوع حماسه ملی 9 دی را از دیگر ویژه برنامه های این مناسبت برشمرد که در مراکز فرهنگی محلات 20 گانه این منطقه اجرا خواهد شد.

بر اساس این گزارش مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) در روز پنج شنبه 9 دی، میزبان دو مراسم با عناوین همایش بزرگ بصیرت و مراسم سخنرانی نماینده مجلس حجت الاسلام و المسلمین نوروزی نماینده مردم شهر رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با محوریت حماسه ی 9 دی است.

ارسال نظرات