استاد حوزه و دانشگاه:

9 دی یکی از ارزنده‌ترین سندهای افتخار نظام است

مدرس حوزه دانشگاه گفت: ملت رشید ایران در کوران حوادث و فتنه هایی که توسط نظام سلطه علیه انقلابشان رفته، همیشه پیروز و سربلند بوده اند و بی‌شک9 دی یکی از ارزنده‌ترین سندهای افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۹۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین کریم نوروزی در مراسم پاسداشت حماسه نهم دی در مسجد جامعه روستای بار کوسرا بخش رودبنه با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در حماسه هشتم و نهم دی ماه اظهار کرد: ملتی که در نهم دی حماسه آفریدند در واقع همان ملتی هستند که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد.

وی تصریح کرد: ملت رشید ایران در کوران حوادث و فتنه هایی که توسط نظام سلطه علیه انقلابشان رفته، همیشه پیروز و سربلند بوده اند که شاهد این مدعا، فتنه سال ۸۸ است که بعد از مدتی آتش افروزی و تحمیل هزینه هایی بر نظام اسلامی به برکت حضور آگاهانه و با بصیرت مردم، حماسه ای خلق شد که بی‌شک یکی از ارزنده‌ترین سندهای افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدرس حوزه دانشگاه خاطرنشان کرد: مردم بصیر و هوشیار کشور ثابت کردند که عدول از اصول و آرمان‌های اسلام، انقلاب و امام راحل را به هیچ وجه نمی‌پذیرند.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه ملت ایران همواره در برابر توطئه های دشمنان هوشیار است گفت: فتنه گران با سیاست های نوین به جنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی می آیند وخودشان را به عنوان وارث خون شهدا وخط امام جلوه می دهند ولی انچه حق را از باطل متمایز می کند بصیرت و پیروی از ولایت فقیه است .

ارسال نظرات