مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان اینکه فتنه گران و دشمن خسارت های زیادی به کشور تحمیل کردند، گفت: فتنه گران 88 باعث ایجاد دوقطبی در جامعه شدند.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۸۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در همایش گرامی داشت حماسه 9 دی که در سالن سینما انقلاب شهر یاسوج برگزار شد با بیان اینکه چرا هنوز از فتنه 88 بر دست بردار نیستیم، اظهار کرد: بهر حال آن رهبری که حکیم و رصدگر واقعی است تا الان پی در پی هم فتنه می خواند آن را و هم 9 دی را روز بصیرت می داند و تقدیر می کند به مردم و بارها اعلام کرده که در سال 88 برای براندازی نظام آمده و این حرف من نیست و آن کسی که متخصص است و رصد می کند.

وی با بیان اینکه فتنه گران در انتخابات تقلب را بهانه دانستند و به دنبال چیز دیگری بودند، ادامه داد: دیدید در شعار های آن روز همه شنیدید که گفتند که "انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است".

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح با بیان اینکه باید با فتنه ها مقابله شود، افزود: فتنه 88 مستمسک آن انتخابات بود و بعد از آن چه شعارهایی داده شد، امروز شعارها رنگ عوض کرده است و آن روز می گفتند مرگ بر اصل ولایت فقیه،  و امروز مرگ بر اصل ولایت فقیه گفته نمی شود  و لفظاً اطاعت از ولایت فقیه گفته می شود.

حجت السلام حسینی صدر با بیان اینکه که فتنه گران عنوان می کنند ما مطیع ولایت هستیم، ادامه داد: مطیع عبارتست از آن کسی که اطاعت می کند به گفته رهبر، اما میبینیم که به گفته های رهبری گاهی نقض می شود،بعضی از هزینه ها را به گردن رهبری می اندازند.

وی با اشاره به سوال آن خانم از رهبری که گفت آقا من برای مظلومیت شما گریه می کنم، تاکید کرد: رهبری فرمود فشارها زیاد است اما مظلوم نیستم ، حی و حاضر هستم، زنده ایم الحمدالله، امت اسلامی هست در کشور است عزیزان ایرانی مردمی که 9 دی را آفریدند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح با بیان اینکه باید از استانهای گلستان و فارس که پیش رو در 9 دی بود تشکر کرد، گفت: همه دیدند که در 8 دی این استانها جرقه حرکت عظیم را زدند.

وی با بیان اینکه امروز  تعدادی می گویند که فتنه گران باید آزاد شوند، اظهار کرد: اولا فتنه گران آزادند، مردم اجازه نمی دهند و ثانیا مگه جرم ساده ای انجام دادند، امروزه هم میبینیم بعضی از آدمهایی که در دانشگاهها و در بعضی مراکز حضور پیدا می کنند حرف هایی می زنند و نظام را متهم می کنند نظام به اینها رافت نشان داده است.

حجت اسلام حسینی صدر تصریح کرد: رهبری فرمود اجازه بدهید من مدیریت می کنم که به نیکی مدیریت کرد و باید محاکمه می شدند، چه هزینه هایی بر مردم تحمیل کردند، دشمنان این نظام را آذل کردند برای طلبکاری از نظام، جریان نفاق راه انداخته شد و بعضی از دانشمندان ما را ترور کردند.

وی با بیان اینکه پرونده هسته ای قبل از انتخابات سال 88 در موضع قدرت بود، گفت: بعد از فتنه 88 در موضع ضعف قرار گرفتیم، هنوز هزینه می پردازیم، چرا اینکارهار را انجام می دهند، اگر 9 دی را گرامی نداریم دشمن دوباره طمع می کند به این مملکت، به فراموشی بسپاریم یک حرکت دیگر و یک شورش دیگر طراحی می کنند.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح با بیان اینکه در سال 88 فتنه گران باعث ایجاد دوقطبی در جامعه شدند، تصریح کرد: ، اخیرا رهبری در سال گذشته و امسال فرمودند جامعه را نباید دو قطبی کرد و اقدامات عملی انجام دادند که نمونه آن به کاندیدای ریاست جمهوری بود که گفته شد صلاح نمیبینم شما شرکت کنید و بعضی ها انتقاد کردند که فرمودند که این تصمیم شخصی نیست و ماحصل صدها جلسه است.

وی با بیان اینکه فتنه گران و دشمن خسارت های زیادی به کشور تحمیل کردند اضافه کرد: اخلال در کسب و کار زندگی مردم، هزینه سازی برای نظام، جسارت آمریکا علیه برنامه هسته ای، مقابله با سیاست های نظام و شعارهای فریبنده ای که نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران از مهمترین این هزینه ها بود.

حجت السلام حسینی صدر اضافه کرد: فردا 9 دی است، روز بصیرت و اگاهی مردم، آنها بی واسطه مثل سال 57 و 58 از انقلاب و امام خودشان دفاع کردند و فردا همه با هم شرکت می کنیم. 

ارسال نظرات