خبرهای داغ:
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان؛

نهم دی نمایش بصیرت انقلابی مردم بود

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: نهم دی نمایش بصیرت انقلابی مردم بود که غبارها و نقاب ها را کنار زد و چهره واقعی فتنه گران را نشان داد.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۶۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن پهلوری در آستانه سالگرد حماسه عطیم نهم دی، گفت:  انسجام،وحدت و یکپارچگی مردم ولایتمدار ایران اسلامی ، دستاورد بسیار مهم حماسه نهم دی بود و راهپیمایی این روز بزرگ نقش بسیار موثر و معجزه آسایی در پیوند دلها و جانها ایفا کرد و انسجام مجدد نیروهای انقلابی با محوریت ولایت فقیه و رفع کدورت ها و سوء تفاهمات ناشی از فتنه گری دشمنان را به ارمغان آورد.
پهلوری افزود: تجلی غیرت و بصیرت عاشورایی امت حزب ا... در روز 9دی تمامی نگرانی ها را برطرف ساخت و یک بار دیگر اقتدار معنوی نظام اسلامی در سطح بین الملل و امید و نشاط دوستداران انقلابی در سطح جهان را فراهم آورد.
وی تاکید کرد: حماسه نهم دیماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی 1388، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.
مدیر صندوق کارآفرینی گلستان اظهار داشت: 9 دیماه نماد بصیرت مردمی می باشد که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، جواب سخت و دندان شکنی به آن خواهد داد که هرگز از اذهان عمومی فراموش نشود.
پهلوری بیان داشت: کارکنان صندوق کارآفرینی امید استان گلستان در سراسر استان و همراه مردم خوب،وفادار و قدرشناس ایران اسلامی و استان، به یاری خداوند متعال با حضور پرشور در تجمع بزرگ حماسه نهم دیماه، با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر عزیزمان امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید بیعت خواهند کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها