بیانیه دانش آموزان بسیجی استان زنجان بمناسبت حماسه 9 دی:
حماسه 9 دی نباید به فراموشی سپرده شود چرا که ممکن است فتنه گران دوباره با چهره و بیان دیگر کینه های خود را به نظام اسلامی بروز داده و مشکلاتی دیگر برای ملت بزرگ ایران ایجاد نمایند.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۱۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه دانش آموزان بسیجی و ولایتمدار استان زنجان بمناسبت حماسه 9 دی آمده است:

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی): راهپیمایی 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است. حضور گسترده و چشم گیر مردم در بی نظیر ترین راهپیمایی تاریخ انقلاب اسلامی در 9دی 88 ، عشق به اهل بیت (ع) و دفاع از حریم ولایت را رقم زد، حماسه ای که براستی می توان آن را یک انقلاب دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی خواند، حضور مردم در این روز فقط راهپیمایی نبود بلکه یک رفراندوم ملی تمام معنا بود که با این رفراندوم مردم اعلام کردند همچنان مدافع نظام و جاگاه رهبری بوده و لحظه ای از راه شهداء و امام شهیدان جدا نخواهد شد.

حماسه بزرگ مردمی در نهم دی پس از ما ه ها مظلومیت انقلاب اسلامی و جنگ روانی سنگین تبلیغاتی و رسانه ای توانست سیمای مقتدر نظام اسلامی و پایگاه عظیم مردمی و پیام ولایت مداری ملت را به گوش جهانیان برساند، این حماسه کم نظیر در تاریخ خوبی های انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد و عاشورایی بودن مردم مسلمان ایران را یکبار دیگر به اثبات رسانید و به فرموده رهبر عزیز انقلاب «حرکت 9 دی بود که مردم آمدند و بساط فتنه گران را بر چیدند، لذا حادثه 9 دی در تاریخ یک حادثه ماندنی است».

دانش آموزان بسیجی و ولایتمدار استان زنجان ضمن گرامیداشت 9 دی، سالروز میثاق با ولایت اعلام می دارند:

1. حماسه 9 دی نباید به فراموشی سپرده شود چرا که ممکن است فتنه گران دوباره با چهره و بیان دیگر کینه های خود را به نظام اسلامی بروز داده و مشکلاتی دیگر برای ملت بزرگ ایران ایجاد نمایند؛لذا ما دانش آموزان در روز 9دی ماه هم صدا با مردم آگاه و بصیرایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سالروز تجدید میثاق امت با ولایت، زنده نگهداشتن میراث گران سنگ امام (ره) بالاخص ولایت فقیه را پاس می داریم و از مسئولین اجرائی، مجلس و قوه قضائیه می خواهیم که اجازه فعالیت مجدد سیاسی و حضور در مسئولیت های اجرایی فتنه گران و عناصر همراه فتنه داده نشود.

2. ما دانش آموزان با توکل به خداوند سبحان وتوسل به دین مبین اسلام و تلاشی خستگی ناپذیر، راه تحصیل علم و تهذیب نفس و کسب فضایل اخلاقی را مجدانه خواهیم پیمود.

3. ما دانش آموزان با اعتقاد راسخ به سیره نبوی در راستای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام و شهداء تا سر حد توان تلاش خواهیم کرد و پاسدار خون شهدای دانش آموز و سایر شهیدان انقلاب اسلامی خواهیم بود.

4. ما دانش آموزان متعهد می شویم همیشه و در هر شرایطی حمایت از ولایت فقیه و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده، سعادت و نیکبختی خود را در گرو اجرای رهنمود های ارزشمند ایشان دانسته و مطیع مطلق شان باشیم.

5. ما دانش آموزان، با بصیرت، دید روشن گرانه و آگاهانه با فتنه های اخیر جامعه و جنگ نرم برخورد کرده و همواره تلاش خواهیم نمود همچون گذشته به عنوان نگهبان ارزش های والای انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان های مقدس بنیانگذار کبیر این حرکت عظیم مردمی، زمینه ساز گسترش فرهنگ اسلام ناب بوده و شعار همیشگی خود را استکبار ستیزی و سرنگونی نظام های سلطه و فتنه قرار دهیم.

دانش آموزان بسیجی و ولایتمدار استان زنجان

ارسال نظرات