خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران همدان به مناسبت 9دی:

ملت انقلابی ایران در 9 دی بساط مزدوران غرب را از کشور برچید

در بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان به مناسبت 9دی آمده است: ملت ایران با تأسی از قیام عاشورا با حضور پرشور و شعور خود در 9 دی ماه 88 حماسه آفرید و در یک اقدام انقلابی بساط تمامی مزدوران غرب را از کشور برچید.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۰۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 9 دی 88 حماسه ای در تاریخ این انقلاب رقم خورد که تا ابد ماندگار و جاوید خواهد بود. مردم غیور ایران اسلامی همواره با حضورهای خودجوش حماسه‌هایی بی‌نظیر در طول تاریخ و به ویژه در دوران انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که پیرو قرآن و اهل بیت(ع) بوده و هیچ‌گاه، از ارزش‌های اسلامی خود کوتاه نخواهند آمد.

این بیانیه می‌افزاید: ملت بزرگوار ایران با تأسی از قیام عاشورا با حضور پرشور و شعور خود در 9 دی ماه 88 به فریاد «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین(ع) در عاشورای سال 61 هجری قمری لبیک گفت و حماسه آفرید و در یک اقدام انقلابی بساط تمامی مزدوران غرب را از کشور برچید و خواص جا مانده از جامعه و عموم مردم را شرمنده و رسوا کرد؛ لذا زنده نگه داشتن روز تاریخی یوم الله 9 دی و بررسی علل و عوامل ایجاد آن موجب بصیرت‌افزایی و همچنین جلوگیری از بروز اتفاقات سنگین و هزینه بر برای نظام اسلامی خواهد شد.

همچنین در این بیانیه آمده است: جامعه ورزشکاران بسیجی نیز با تاکید بر اهمیت آن حماسه و روز بصیرت، همراه و همگام با امت حزب الله خواستار تحقق خواسته‌های مردم در حماسه مردمی 9 دی بوده و همچنان بر آن تاکید می‌کند، بسیج ورزشکاران استان همدان به نمایندگی از بسیجیان ورزشکار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان همدان، به ویژه شهیدان شمسی پور، صانعی موفق، مصطفوی و بشیری سالروز حماسه بزرگ 9 دی را ارج نهاده و با تمام توان راه امام، و شهداء والامقام را ادامه داده و با بصیرت‌افزایی در جامعه ورزش، مقابل هرگونه نفوذ از طرف دشمنان اسلام و انقلاب خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار