خبرهای داغ:
امام‌جمعه شهرستان گالیکش گفت: حماسه یوم‌الله 9 دی سال 88 و حضور میلیونی مردم بصير ايران اسلامی در برابر فتنه گران باید همانند واقعه عاشورا برای هميشه در تاريخ زنده بماند و گرامی داشته شود.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۷۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید باقر موسوی  گفت‌: با اشاره به فرارسیدن 9 دی، این روز را جزء ایام‌الله دانست و گفت: 9 دی روز بصیرت و هوشیاری ملت ایران بود و توانست هشت ماه آشوب، آشوبگران و فتنه‌گران که به مردم و کشور ظلم کردند را سرکوب و خاموش سازد.

وی افزود: حماسه ۹ دی یک حرکت خودجوش مردمی بود و وابسته به شخص یا گروه و یا جریان خاصی نبود و همه اقشار مردم در آن حضور مؤثر داشتند.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: شاید دشمن بتواند در عده خاصی نفوذ کند، اما تا زمانی که مردم پشت ولایت ایستاده‌اند هیچ اتفاقی برای این انقلاب نمی‏افتد.

موسوی با اشاره به این مطلب که مردم در روزهای فتنه اوج بصیرت خود را به نمایش گذاشتند گفت: فتنه گران که پیوسته خود را پیرو انقلاب و آرمان‌های امام (ره) می‌دانستند، دستاوردهای نظام اسلامی را زیر پای خود گذاشتند؛ اما حضور پرشور مردم در حماسه نهم دی و حمایت از ولایت‌فقیه، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز پاسداشت این حماسه یک ضرورت انکارناپذیر محسوب می‌شود، گفت: اگر 9 دی فراموش شود، جنايت فتنه گران در سال 88 به فراموشی سپرده می‌شود. بايد حماسه میلیونی 9 دی و ايستادگی مردم بصير ايران اسلامی در برابر فتنه گران همانند واقعه عاشورا و كربلای حسينی برای هميشه تاريخ زنده بماند.

امام‌جمعه گالیکش از آحاد شهروندان این شهرستان خواست: همان‌گونه که در 9 دی‌ماه سال 88 ملت ایران درس ولایت مداری را به همگان آموخت در سالروز این حماسه تاریخی؛ مردم ولایت مدار شهرستان گالیکش بار دیگر با حضور پرشور خود در مراسم سالروز حماسه نهم دی تجدید پیمانی دوباره با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری خواهند کرد.

خبرنگار افتخاری بسیج صادق فرامرزی

ارسال نظرات
پر بیننده ها