برنامه گرامیداشت هفته بصیرت در شهرستان اردكان برگزار شد

به منظور تجدید بیعت با ولایت و به منظور گرامیداشت حماسه 9 دی،برنامه گرامیداشت هفته بصیرت در شهرستان اردکان برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۹۹۵۶۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛در این مراسم که با حضور مدیر و معاونان آموزش و پرورش،فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و جمع دیگری از مسئولین مدرسه در واحد مقاومت پوینده شهید رجایی اردکان برگزار شد، حجه الاسلام و المسلمین اسلامی در سخنانی به تشریح علل بروز فتنه 88 پرداخت و گفت : در این فتنه برخی از خواص که برای انقلاب زحمات بسیاری کشیده بودند نتوانستند نقش خود را برای حفظ نظام و انقلاب ایفا کنند.

وی افزود : هدف دشمن از ایجاد فتنه ، ضربه زدن به اصل انقلاب و نظام بود و دشمنان برای رسیدن به این هدف از سالهای قبل برنامه ریزی و هزینه کرده اند.

اسلامی خواستار افزایش بصیرت در بین بسیجیان شد و افزود : جوانان باید با بصیرت ، مواظب سیاه نمایی دشمنان علیه نظام و کشور باشند تا بتوانند با جنگ روانی مقابله کنند .

وی افزود : در روز 9 دی ، مردم ولایت مدار ایران اسلامی به عشق حضرت امام حسین(ع) و برای حمایت از ولایت فقیه به صحنه آمدند و بساط فتنه را برچیدند .

حجه الاسلام و المسلمین اسلامی از روز 9 دی به عنوان روز باز کردن چشمان و درس گرفتن از تاریخ نام برد و وظیفه همگان را تبعیت از ولایت و داشتن بصیرت در همه زمینه ها دانست .

در انتهای این مراسم مدیر آموزش و پرورش اردکان در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت حماسه مردم انقلابی کشورمان در نهم دی ماه سال 1388 که در حمایت از ولایت فقیه انجام شد و منجر به برچیده شده بساط فتنه گران گردید یاد و خاطره شهداء آن حماسه را و به ویژه شهدای دانش آموز را گرامی داشت و از دانش آموزان درخواست کرد تا در همه حوادث و وقایع جامعه از ولایت فقیه پیروی نمایند .
ارسال نظرات