خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
مراسم افتتاحیه و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهر بهارستان اصفهان
سردار غلامرضا سلیمانی گفت : واقعه تاریخی 9 دی و فتنه 88 فرهنگ انقلاب ، فرهنگ عاشوراست ، اینکه می بینید در سال 88،اصل نظام را هدف گرفته اند و در روز عاشورا آمدند، عاشورا و هیات، نماد های عاشورا را شکستند و زیر پا گذاشتند و شعار دادند و رقاصی کردند. عاشورا نماد جمهوری اسلامی است
کد خبر: ۸۷۹۹۵۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ، شهر بهارستان در جمع مردم این شهر در روز تاریخی 8 دیماه گفت : انقلاب اسلامی سر منشا تحولات بزرگی در تاریخ معاصر بشری است . این تحولات تنها مختص ایران جغرافیایی نبود و تنها مختص به جهان اسلام نیز نبوده و نیست .

سردار غلامرضا سلیمانی افزود : این تحولات هم ایران اسلامی را در برگرفت که شاخص ترین آن ساقط کردن رژیم پهلوی و کوتاه کردن دست امریکا از این سرزمین مقدس بود و تحت تاثیر قرار دادن جهان اسلام چون یک مردم سالاری دینی نظام سیاسی نو و جدید محتوای اسلام ناب محمدی عرضه شد و قد برافراشت . به طوری که جهان اسلام تاکنون توانسته در دنیا سر منشا بزرگی باشد و در دوره هایی تمدنی خلق کند به طوری که در تمام دنیا سایه بگستراند .

وی اذعان کرد : عملی ترین قدم در راستای تحقق شرایط ظهور حضرت حجت (عج) تشکیل حکومت اسلامی و انقلابی است . این مساله ، یک مساله ی ساده ای نیست برای ما شیعیان . یکی از دستاوردهای خون مطهر امام حسین (ع) تشکیل حکومت اسلامی است .

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آذر امسال در دیدار بسیجیان گفت: مردم سالاری دینی، یعنی مردم سالار خودشان باشند. مردم سالاری دینی فقط حضور در پای صندوق های رای و انتخابات نیست.مردم سالاری دینی ابعاد و جنبه های متعددی دارد که با بسیج مردمی در دل شهر و روستا محقق می شود .

وی در ادامه به تشکیل هیت های اندیشه ورز و تشکیل گروه های رصدگر در بسیج اشاره و گفت بسیج با هیچ حزب و گروهی فاصله ندارد و فقط جهبه انقلاب و ضد انقلاب است که خط قرمز بسیج می باشد.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی بسیار شرایط متعالی و خوبی دارد. درست است که یک سری مشکلات داخلی هم در کشور داریم وقتی واکاوی می کنیم؛ به دلیل عدم توجه به مختصات دینی حکومت است، این مشکلات متعلق به نظام عاشورایی نیست. این مشکلات متعلق به تفکری است که با تلاش های استکبار به ویژه امریکا تقویت همین جریان هایی است که زمینه سازی و جهت دهی در ایجاد مشکلات داخلی کشور است.

سردار سلیمانی با تاکید به این موضوع که حفظ نظام از اوجب واجبات است اشاره کرد : لذا بسیج امروز رسالت سنگینی دارد. به نقل از امام خمینی (ره): اگر تفکر بسیجی و انقلابی در کشور حکم فرما شود کشور از گزند دشمنان مصون  می شود.گزندی که حضرت امام (ره) بدان تاکید کرده اند برای نظام ما مساله ای نیست، امروز بسیج این رسالت را دارد که در هر زمینه ای ورود پیدا کند به خصوص زمینه هایی که برای انقلاب ضرورت دارد مردم را آگاهی بخشی و سازمان دهی کند و به میدان بیاورد.

وی خاطر نشان کرد : حضور بسیج در عرصه ی فرهنگ، علم، دفاع و کمک به محرومین جلوگیری از نفوذ یعنی همان تفکری که تلاش می کند که مسیر انقلاب را منحرف کند و جمهوری اسلامی را از محتوا خالی کند. آنها می گویند جمهوری اسلامی باشد اما یک جمهوری معطوف به غربی ها و زیر سلطه ی بیگانگان.

وی با اشاره به واقعه تاریخی 9 دی و فتنه88 گفت: فرهنگ انقلاب ،فرهنگ عاشوراست ، اینکه می بینید در سال 88،اصل نظام را هدف گرفته اند و در روز عاشورا آمدند، عاشورا و هیات، نماد های عاشورا را شکستند و زیر پا گذاشتند و شعار دادند و رقاصی کردند. عاشورا نماد جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: وظیفه ی اصلی بسیج روشنگری است، برای ایجاد یک جبهه ی مستحکم انقلابی در مقابل نفوذ و در همه ی صحنه ها سازمان دهی کند. این است معنای واقعی مردم سالاری دینی؛ سازمان بسیج باید مردم را بسیج کند برای حل ضرورت های نظام.

وی در پایان گفت : استان اصفهان در مرکز شهر تاکنون 3 ناحیه مقاومت بسیج بود و با توجه به نیاز شهر بهارستان امروز چهارمین ناحیه مقاومت بسیج با نام امام حسین (ع) با مجوز فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در چنین روز تاریخی 8 دی  تاسیس وافتتاح می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها