خبرهای داغ:
سرهنگ محمود عليخاني فرمانده سپاه آزادشهربا اشاره به لزوم بازخوانی مکرر فتنه88 و نقش رهبری و ملت ایران در شکست آن تأکید کرد:حماسه 9 دی تولد مجدد انقلاب بود و هویت و عزت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۶۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاري بسيج ازآزادشهر، سرهنگ محمود عليخاني فرمانده سپاه آزادشهردر پیامی بمناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی آورده است:حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد با پیروزی انقلاب اسلامی و برهم خوردن معادلات جهانی به نفع امت اسلامی، زنجیره‌ای از تهدیدات و فتنه‌های کم شدت و پرشدت علیه نظام جمهوری اسلامی کلید خورد که توطئه بزرگ جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه پیچیده 88 مهم ترین آنها بشمار می‌رود.
وی افزود: فتنه 88 فراتر از رقابت جریان‌های سیاسی و هدف گذاریهای انتخاباتی به مثابه فرصتی طلایی برای براندازی نظام در دستور کار بیگانگان و فتنه گران داخلی قرار گرفت به گونه‌ای که آنها از هیچ تلاشی در این صحنه فروگذار نکردند.
فرمانده سپاه آزادشهر در این پیام با بیان اینکه "فتنه 88 طمع دشمن برای اعمال سیاست تشدید فشار و تحریم‌های ظالمانه و طراحی مرحله‌ای جدید از تقابل با نظام و ملت ایران را برانگیخت" تصریح کرده است:با گذشت 7 سال از این فتنه بزرگ و پیچیده قرائن و اسناد به دست آمده نشان می‌دهد جبهه دشمن با فرسایش اقتدار ملی کشور، رجعت خطر براندازی نظام و نابودی انقلاب اسلامی را دنبال می کرد.
سرهنگ محمود عليخاني بازخوانی مکرر فتنه 88 و حماسه 9 دی توسط مقام معظم رهبری را بسیار معنادار و  الهام بخش توصیف و تأکید کرده است:هرچند فتنه 88 خسارت فراوانی به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه ملی و بین المللی به ویژه در عرصه‌ی جسارت یافتن دشمنان و فراهم سازی زمینه‌های اعمال فشارهای مختلف از جمله در حوزه هسته‌ای تحمیل کرد اما فرجام آن که با حماسه شگفت انگیز 9 دی و حضور دهها میلیونی و دشمن شکن ملت بصیر ایران همراه بود، انقلاب و جامعه اسلامی را برای مدت‌ها بیمه کرد.
در این پیام با اشاره به نقش داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشمندی ملت ایران در خنثی سازی فتنه 88 و خلق حماسه تاریخی 9 دی و ضرورت تداوم و تعمیق هوشیاری و آمادگی آحاد ایرانیان برای مقابله با ترفندهای و توطئه‌های جدید دشمنان افزوده است: روزآمدسازی تهدیدها و توطئه‌ها، ضدانقلاب و نظام اسلامی از برنامه‌های جاری بلوک سلطه و استکبار است که نقض عهد امریکایی ها در برجام و تهدید تحریم‌های 10 ساله از جدیدترین آنها به شمار می‌رود.
وي درپايان اضافه كرد انشاءالله مردم قهرمان وبابصيرت ايران اسلامي درسرسر كشور واستان گلستان بويژه شهرستان آزادشهز باحضور آگاهانه خود مشت محكمي بردهان عوامل فتنه ودشمنان قسم خورده انقلاب درسايه سار مكتب علوي ولايت پذيري خودرا از امام المسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي)ثابت خواهند كرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها