مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد همراه با اعضای کادر خود از حوزه مقاومت بسیج فجر بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۳۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:حجت الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد به همراه اعضای شورای نمایندگی در ناحیه از حوزه مقاومت فجر این رده بازدید و سرکشی کردند.

در این جلسه حجت الاسلام ملایی ضمن عرض سلام و خسته نباشید و آرزوی سلامتی برای امام زمان(عج) و فرمانده معظم کل قوا،میلاد حضرت مسیح را تبریک گفت.

وی افزود: هدف از این سرکشی و بازدید این است که برنامه های بسیج که مربوط به مجموعه نمایندگی می شود ارتقای بیشتری پیدا کند و احساس شود که در حوزه ها مسئولین و رابطین نمایندگی وظیفه خاص خود را دارند و در کل اینکه کار سلیقه ای نباشد.بلکه این مجموعه در کنار مجموعه فرماندهی حوزه رصدگر برنامه ها در حوزه و پایگاهها است..

ملایی گفت: امید است با همت بیشتر و والاتری را نسبت به برنامه های ابلاغی به موقع انجام بدهند و گزارش های خود را ارجاع دهند و همچنین انتظار می رودکه هیچ برنامه عقب افتاده ای از برنامه های ابلاغی نباشد که اجرا نشود و افرادی که مشغول کارند باید پاسخگو باشند.

در پایان هریک از اعضای شورای نمایندگی در حوزه ها به صورت تخصصی با اعضای نمایندگی در ناحیه در مورد اجرای برنامه ها به بحث و گفتگو پرداختند.


ارسال نظرات