خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین:
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین اذعان کرد: شفاف‌سازی مرز بین نفاق و مومنین و بصیرت ‌افزایی مردم از مهم‌ترین دستاوردهای حماسه 9 دی است.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۲۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

حجت‌الاسلام محمد عابدینی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین ، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص حماسه 9 دی اظهار کرد: شکل گیری حماسه بزرگ 9 دی بیانگر بیداری عمومی و بصیرت ملت شریف ایران در برابر دخالت های دشمن و فتنه 88 بود.

وی تصریح کرد: در پی فتنه 88، رهبر مدبر انقلاب به جای برخورد صریح و شتابزده به مردم فرصت داد تا خود واقعیت دیده و آگاه شوند و بر بصیرت خود بیفزایند.

این مسئول اضافه کرد: مردم پس از دیدن و لمس کردن وقایع و شناخت دشمنان و اصحاب فتنه کم کم توانستند سره را از ناسره تشخیص دهند و دست شوم دشمن را در آستین اصحاب فتنه حس کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین مطرح کرد: حماسه مردم آرام آرام شکل گرفت و در روز 9 دی و با توجه به اهانت‌های صورت گرفته به امام حسین(ع) به نقطه اوج خود رسید.

حجت‌الاسلام عابدینی ادامه داد: در روز 9 دی سال 88 ملت همیشه در صحنه حاضر ایران پا در میدان نهاده و بصیرت و ولایت‌مداری خود را به همگان نشان دادند.

وی ضمن اشاره به تعابیر رهبری در خصوص لزوم حضور مردم در صحنه تبیین کرد: مردم خود باید بر علیه فتنه گران اقامه دعوی کنند که در حماسه 9 دی توانستیم این موضوع را به عینه ببینیم و نسلی که در زمان انقلاب نبود توانست حماسه‌ای بزرگ را بیافریند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی نشانگر تدابیر مقام معظم رهبری بود و حضور مردم در این حماسه ثابت کرد که ملت ایران حافظ و حمایت کننده انقلاب و دستاوردها آن و هم‌چنین رهبری است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین متذکر شد: اگر حماسه 9 دی اتفاق نمی‌افتاد امروز می‌بایست انقلاب اسلامی، دستاوردها و سرمایه‌های انقلاب و خون شهدای انقلاب را از دست رفته و نابود شده می‌دانستیم.

حجت‌السلام عابدینی بصیرت‌افزایی را یکی از مهم ترین دستاوردهای حماسه 9 دی عنوان کرد و گفت: بصیرت همچون نوری است که به وسیله آن می‌توان منافقین را از جبهه مسلمانان واقعی تشخیص دهیم و افزایش بصیرت از مهم ترین دستاوردهای این حماسه بود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بیشترین ضربه‌هایی که به اسلام و مسلمانان وارد می‌شود به دلیل رخنه کردن نفاق در بین مومنین است و حماسه 9 دی سبب شد که مرزها شفاف تر و روشن‌تر شوند و بسیاری از نقاب ها برداشته شود.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها