مجتبی عبداللهی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام/
مسئولان با مردم و جریان انقلابی مردم همراه باشند و 9 دی را به عنوان ایام الله به رسمیت بشناسند و خودشان را در معرض وابستگی به جبهه فتنه قرار ندهند.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۱۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین عباسی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در مورد حماسه 9 دی گفت:یوم الله 9دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد.9دی یکی از روزهای مخصوص و سرنوشت ساز است  که در این روز فتنه 88 و جنگ 8 ماهه برای همیشه به پایان رسید.

وی اظهار کرد: فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات شکل گرفت و مدعیان تقلب هم هیچ دلیلی بر اثابت تقلب در انتخابات نیاوردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: سران فتنه و حامیان آنها،ارکان نظام، اصل ولایت فقیه ،اساس اعتقادی مردم ایران و جهان اسلام را مورد هدف قراردادند. به طوری که شعار جمعی از آنها در خیابانها مرگ بر اصل ولایت فقیه بود و آنها با سردادن این شعار مهدویت را هم مورد هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: حضراتی که مدعی دفاع از جمهوریت نظام هستند با سر دادن شعار تقلب، جمهوریت نظام و 40 میلیون رای را زیر سوال بردندو درفتنه 88 به دنبال گرفتن سنگر نظام بودند و اقداماتی را انجام دادند ولی موفق نشدند .

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) عنوان کرد:سران فتنه داوری انتخابات توسط شورای نگهبان را قبول نداشتند و بخاطر اعتراض 500هزار نفر، به دنبال باطل کردن انتخابات بودند

  حاج آقا عباسی در مورد نقش رهبری در جریان فتنه 88 گفت:رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 در تاریخ ماندگار خواهد بودو سران فتنه اعتراف کردند مقام معظم رهبری کشور را از این بحران عبور خواهد دادو شخصی شایسته تر از مقام معظم رهبری برای رهبری کشور سراغ نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در مورد همراه شدن مسئولان با مردم و جریان مردمی ،نیز گفت: مسئولان سطح استان با مردم و جریان انقلابی مردم همراه باشند و 9 دی را به عنوان ایام الله به رسمیت بشناسند و خودشان را  در معرض وابستگی به جبهه فتنه قرار ندهند.

 

 

ارسال نظرات