خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه استان قزوین با اشاره به تلاش‌های فتنه‌گران برای ضربه زدن به مردم و انقلاب گفت: فتنه‌گران با درخواست تمدید تحریم‌ها ضربه خود را به انقلاب زدند.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۰۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین صبح سه شنبه حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در همایش روشنگری فرهنگیان آبیکی که در سالن سمائیان برگزار شد با اشاره به تاریخچه فتنه در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب از آغاز تا به امروز شاهد فتنه‌های مختلف بوده است.

وی افزود: یکی از چالش‌های پیش‌روی انقلاب نهضت آزادی‌گرایان بود و آن‌ها می‌خواستند کاری کنند که امام گوشه‌نشین شوند و آنها انقلاب را تقدیم آمریکا کنند.

معبودی تصریح کرد: امام راحل با توجه به تجارب خودشان از نهضت ملی شدن نفت و نحوی جدا کردن آیت‌الله کاشانی از این نهضت و از بین بردن نهضت ملی شدن نفت، با این تفکر مقابله کردند و قابل آنها ایستادگی کرد.

این سخنران ادامه داد: داستان بازرگان، بنی‌صدر نیز خودشان یک فتنه بزرگ بود که به رهبری امام راحل پشت سر گذاشته شد. بنی‌صدر همیشه می‌گفت من با حمایت ۱۱ میلیون ملت ایران کار می‌کنم و این خائن باعث شد ۸ سال جنگ تحمیلی برما تحمیل شد و ما در زمان رئیس‌جمهوری بنی‌صدر در جنگ مناطق زیادی را از دست دادیم که در آخر بنی‌صدر با چادر زنانه از ایران گریخت.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگیلن باید ابن چالش‌های انقلاب را برای دانش‌آموزان بازگو کنند، گفت: از دیگر چالش‌های انقلاب می‌توان به دسیسه هاشمی و منتظری اشاره کرد. آنها منتظر بودند امام راحل یر بر زمین بگذارند و آنها انقلاب را تقدیم آمریکا کنند.

معبودی افزود: جریان‌های لیبرال و سکولار در قالب ۲ خرداد تجلی پیدا کردند و سعید حجاریان با شعار فتح سنگر به سنگر وارد میدان شدند و سعی کردند ابتدا شورای اسلامی، ریاست جمهوری و مجلس را بدست بیاورد و با سیاست فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا را در پیش گرفت تا نظام از مواضع انقلابی خود کوتاه بیاید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین اضافه کرد: آنها مجلس ششم را رقم زدند و نماینده مجلس در صحن مجلس گفت که فرزند من می‌گوید ایران جای زندگی نیست بریم آمریکا؛ آنها برای نابودی انقلاب حتی دست به تحصن زدند و فکر می‌کردند که مردم نیز پشت آنها حاضر می‌شوند که مردم به آنها پشت کردند و نمایندگان مجبور شدند دوباره به مجلس برگردند و عده‌ی انگشت‌شماری نیز که استعفای دسته‌جمعی دهند، استعفا دادند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نماینده‌هایی که استعفا داد خانم حقیقت‌جو بود که در سال ۸۸ همراه با عده‌ای خواننده فراری در نیویورک بر ضد نظام شعار دادند.  حتی کار به جایی رسید که آقای خاتمی در سخنرانی‌های خود در دلنشگاه گفت: این صدا، صدای دشمن است.

حجت‌الاسلام معبودی ادامه داد: در سال ۸۸ دیدیم جریان انحرافی در کنار احمدی‌نژاد به نام مشاعی ایجاد شد که ضررهای زیادی به انقلاب زد.

این سخنران گفت: انتخابات در سال ۸۸ یک بهانه بود و فتنه ۸۸ بزرگ‌ترین چالش انقلاب اسلام بود. این فتنه اتفاقی نبود بلکه دشمن در یک برنامه‌ریزی ۱۵ ساله سعی در سرنگونی نظام داشتند.

نماینده ولی فقیه سپاه استان قزوین ادامه داد: دشمن در عرصه‌های مختلف از انقلاب شکست خورد و جنگ نرم را طراحی کردند. آنها قبل از فتنه بارها از کلمه تقلب استفاده کردند.

وی افزود: دشمن برای براندازی از طریق جنگ رسانه حاضر شدند و جنگ روانی را از ماه‌ها قبل از انتخاب آغاز کردند و کمیته صیانت از آرا را برای خود ایجاد کردند و این را نشان دادن که ما به دستگاه انتخاباتی اعتماد نداریم.

معبودی مطرح کرد: در انتخابات ایران هیچگاه هیچ تقلبی رخ نمی‌دهد زیرا پای هر صندوق از هر کاندید یک نماینده حاضر است.

این سخنران ادامه‌ داد: آنها ساعت ۱۱ شب که هنوز شمارش آرا به اتمام نرسیده بود با دعوت خبرنگاران خارجی و داخلی اعلام کردند که ما پیروز شده‌ایم. شما با کدام مجوز ساعت ۱۱ شب اعلام کردید پیروز شده‌اید.

وی با اشاره به استفاده از نمادهای دینی در این فتنه، متذکر شد: آنها رنگ سبز را انتخاب کردند و با شعار الله‌اکبر در خیابان‌ها حاضر شدند و در آخر این فتنه‌گران بودند که با برهم زدن مراسم حسینی خودشان را رسوا کردند.

نماینده ولی فقیه سپاه استان قزوین در پایان گفت: آنها با شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه، نه غزه و نه لبنان اصل نظام را هدف گرفته بودند و با امضای نامه تحریم اقتصادی علیه ایران ضربه آخر را به نظام زدند.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها