خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

فتنه 88 یکی از آزمایشات سخت انقلاب بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: فتنه 88 و اتفاقاتی که همزمان و بعد از آن اتفاق افتاد به روشنی بیان می کند که در عرصه مدیریت و نگهداری انقلاب اعتماد به دوستان نادان می‌تواند به اندازه غفلت از دشمنان خطرناک باشد.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۸۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، حجت السلام شجاعی مهرمسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) در مراسمی که درحسینه علی مردانی ناحیه البرز به مناسبت حماسه 9دی برگزار شده بود اظهار کرد: فتنه 88 یکی از آزمایشات سخت انقلاب بود.

وی ادامه داد: این فتنه با تدبیر و مدیریت پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب و حضور هوشمندانه امت شعله های برافروخته شده توسط  جریان فتنه در نهم دی ماه از هم پاشیده شد و انحراف را همچون موجی در هم کوبیده و باعث بیداری امت اسلامی گردید.

شجاعی مهر تصریح کرد: کارگزاران فتنه88 در حقیقت دو لبه یک قیچی بودن که عده ای خواص مغرور فریب خورده و عده ای مزدور و دست آویز دشمن باعث روشن شدن این آتش شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: فتنه 88 و اتفاقاتی که همزمان و بعد از آن اتفاق افتاد به روشنی  بیان می کند که در عرصه مدیریت و نگهداری انقلاب اعتماد به دوستان نادان می‌تواند به اندازه غفلت از دشمنان خطرناک باشد.

وی مطرح کرد: در فتنه 88 خیلی ها مزدور شدند، بویژه جمع  کثیری از خواص که نتوانستند راه حق را از باطل تشخیص دهند.شدند.

شجاهی مهر افزود: خواص در آن زمان یا همراه ولی زمان شدند و یا جز مارقین بودند و یا جزو زاهقین شدند.

این مسئول بیان کرد: لکن مردم بصیر به صحنه پیوست و با بیانات رهنمودی امام خامنه ای  9دی را رقم زدند تا یکبار دیگر به دنیا ثابت کنند که بزرگترین مولفه قدرت یک کشور می‌تواند وحدت حول رهبر الهی باشد.

حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان گفت: ثمره دلدادگی یک ملت با بصیرتبه رهبر الهی جز پیروزی نخواهد بود، معنویت است که می‌تواند موثرترین نکته در حرکت به سوی آینده روشن و تشکیل تمدن اسلامی باشد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار