خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کربلای کلیبر در نشست بصیرتی پایگاه امام حسین(ع) اسکلو بصیرت را یکی از شاخصه های یک فرد انقلابی دانست که می تواند انسان را از گردنه های تاریک و گمراه کننده که دشمن برای او طراحی می کند نجات دهد.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۷۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی علیاری گفت: مردم سوریه در اوایل این اتفاقات مسیر خود را به خوبی تشخیص نداده و اسیر سیاست های کثیف غرب شدند

وی در ادامه با اشاره به جنگ هایی که در سوریه اتفاق افتاده است، افزود: مردم سوریه در اوایل این اتفاقات مسیر خود را به خوبی تشخیص نداده و اسیر سیاست های کثیف غرب شدند که خوشبختانه در زمان فعلی با تاسی از هدایت گری های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرام آرام خود را از منجلاب خطرناک دشمنان بیرون می کشند.

علیاری ادامه داد: خوشبختانه اکنون همه فعالیت‌های صورت گرفته در سوریه با پیروزی همراه بوده و در حال حاضر سوریه در شرایط خوبی قرار دارد و این شرایط هر روز بهتر از گذشته می شود.

وی اظهار داشت: اکنون با فرا رسیدن فصل سرما رزمندگان مقاومت و مدافعان حرم بیش از پیش به پشتیبانی و دعای مردم نیازمند هستند به ویژه نیاز به لوازم گرمایشی و خوراکی بخصوص پتو و لباس گرم در این ایام بسیار زیاد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها