بسیج حقوقدانان شهرستان قروه در بیانیه ای ضمن گرامی داشت نهم دی ماه از ملت حماسه ساز ایران اسلامی تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۵۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،بسیج حقوق دانان شهرستان قروه در بیانیه ای حماسه نهم دی ماه را گرامی داشت

بر اساس این گزارش متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

من بر امتم از مؤمن و مشرک نمى‏ترسم؛ چه، مؤمن را خداوند با ایمانش باز مى‏دارد و مشرک را خدا به سبب شرکش قلع و قمع مى‏کند، اما، من بر شما از آن مرد منافقی می ترسم که درونی دو چهره و زبانی عالمانه دارد، گفتارش دلپسند و رفتارش زشت و ناپسند است. (حضرت علی(ع)از قول رسول خدا در نامه 27 نهج البلاغه)

 

عاشوار صفحه ثبت افتخارات اشرف اولاد آدم در روی زمین است، عاشورا سالروز نمایش اهدای جان به منظور نجات دین اسلام توسط برترین انسانهاست، عاشورا یک حادثه محدود به تاریخ سال 61هجری قمری و یک درگیری منطقه ای و قومی و مقید به مکان و زمان نمی باشد. با کمال تاسف ، با وجود این همه قداست و عظمت، شان سرور آزادگان عالم ، در عاشورای 88 ، فریب خوردگان به خاطر دستیابی به مطامع سیاسی و دنیایی در پی جریان سازی انتخاباتی چنان حریم شکنی کردند و چنان وقاحت را در کف زنی و آشوبگری خیابانی در ایام عاشورای حسینی به اوج رساندند که دل هر ارادتمند عاشق حسینی را لبریز از تاثر و خون کردند، و حتی به قدری جلو رفتند که مایه تعجب دشمنان نظام اسلامی نیز شدند.

 

«جمهوری اسلامی» نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم، هنوز این کلام آن امام کبیر(ره) در گوش انقلابیون طنین‌انداز است، گویی آن پیر سفرکرده مردم انقلابی ایران را پاسدار اسلامیت و «جمهوریت» نظام قرار داده بود و می‌دانست این روشنفکران لیبرال که فرموده بود "تا زنده‌ام نخواهم گذاشت مسئولیت‌ها به دست آنان بیفتد" همان‌طور که بارها علیه اسلامیت این نظام نو‌پا کودتا کرده بودند، سرانجام روزی علیه جمهوریت و علیه رأی مردم نیز دست به کودتا خواهند زند. سال 88 آن روز فرا رسید و این جریان تجدیدنظر طلب که رأی مردم به نامزدی غیر از نامزد مورد نظر خود را دید، علیه مردم غضب کرده، دست به کودتا علیه جمهوریت نظام زد.

 

مسئله آشوب‌گری برای جریان تجدیدنظر طلب که بعدها به جریان فتنه‌گر معروف شد، افتضاح سیاسی بود، چرا که آن جریان همیشه مدعی مردم‌سالاری و دموکراسی بود، در صورتی که پس از انتخابات یعنی زمانی که مردم به نامزدهای مورد نظر آن‌ها رای ندادند، آن‌ را تقلب خواندند.

 

بسیج حقوقدانان شهرستان قروه ضمن یادآوری جرایم مشهود در آشوب ها و اغتشاشات سال 1388، جرايمي چون اقدام براي بر اندازي نظام ، اقدام عليه امنيت ملي ، اخلال در نظم و امنيت عمومي ، تخريب اموال عمومي و خصوصي، به شهادت رساندن تعدادي از برادران مظلوم بسيجي و از همه مهمتر چراغ سبز نشان دادن به دشمن برای اعمال فشار و تحریم بیشتر و ساير جرايمي كه طرح آن در اين مقال نمي گنجد، که حاكي از شقاوت آنان بوده وثابت نموده اند كه برخورد رئوفانه مقامات نظام جمهوري اسلامي ايران نه تنها موجب ندامت وتوبه آنان وبرائت ازاعمال مجرمانه ايشان نگشته،که حتی حاضر به عذرخواهی از ملت بزرگوار ایران نیستند، از دستگاه قضا خواستار رسیدگی و دادگاهی شدن سران فتنه می باشد.

 

امروز خوشحالیم که دولتمردان ما، منشور حقوق شهروندی را جهت احقاق حق مردم ابلاغ و آن را سند افتخاری برای خود می دانند ؛ همه ما معتقدیم حق رأی دادن و مؤثر بودن این رأی در تعیین سرنوشت کشور از اساسی‌ترین حقوق شهروندان هر جامعه است، کودتای فتنه‌گران علیه رأی مردم در سال 88 بزرگ‌ترین نقض حقوق شهروندی بود، دولت محترم اگر در پی استیفای حقوق شهروندان است، ابتدا باید با اصلی‌ترین ناقضان حقوق شهروندی مردم در سال 88 که علیه رأی 40 میلیونی ملت دست به کودتا زدند، برخورد کند و حامیان آنان را طرد کند.

 

مدیریت و روشنفکری‌های شگرف و نافذ مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز ( مدظله العالی) و نمایش بصیرت و ولایت‌پذیری ملت در 9 دی،از عوامل اصلی هزیمت و رسوایی فتنه آمریکایی- صهیونیستی سال 88 می باشد.  9 دی، روز درخشش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و جاری شدن روح شجاعت دینی بر دل‌های ملت ایران در جای جای میهن اسلامی و اعلام برائت از حرمت شکنان عاشورا بود که فتنه‌گران را منزوی و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک مذلت کشانید.

 

کانون بسيج حقوقدانان شهرستان قروه در این بیانیه ضمن تقدیر مجدد از ملت حماسه ساز و خانواده دستگاه قضائی و جامعه حقوقدانان، آن روز به یاد ماندنی را از ذخایر انقلاب اسلامی می داند و همچون گذشته آمادگی خود را برای پیشرفت و اعتلای نظلام اسلامی و مبارزه با استکبار اعلام می داردو همگان را به بصیرت و هوشیاری برای مواجهه با فتنه ها و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی)دعوت میکند.

ارسال نظرات