خبرهای داغ:
مهمترین نکته حماسه 9 دی عمل به موقع و بر حسب تکلیف توسط مردم برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۴۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ بسیج دانشجویی شهرستان تیران وکرون به مناسبت حماسه یوم الله نهم دی ماه بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

                                       بسم الله الرحمن الرحیم

«در قضیه ۹ دی سال ۸۸ یک نکته اساسی وجود دارد و آن نکته بر می‌گردد به هویت و ماهیت انقلاب. یعنی همان روحی که حاکم بود بر اصل انقلاب ما، و حضور عظیم، بی‌نظیر و تاریخی در ۹ دی این روح را به شکل بارزی نشان داد.»

                                                                        رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی

   ۹ دی بازتولید حماسه عاشورای ۶۱ هجری بود. ۹ دی نشان دهنده این اصل است که نخبگان حقیقی مردم  هستند. چرا که  حضور آنان بود که دست رد به سینه کسانی زد که  ایران را با کشور های اروپای شرقی اشتباه گرفتند. و نه به استکباری بود، که در ذهن خود سلطه دوباره بر ملت ها را می پروراند.

   مهمترین نکته این حماسه عمل به موقع و بر حسب تکلیف توسط مردم برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی بود.

   نظام سلطه سالها برنامه ریزی نمود تا در نتیجه دین زدایی های برخی که در زمانی امور کشور را در دست داشتند، در فتنه ۸۸ ضربه نهایی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند. آنها به خیال خام خود فکر می کردند که می توانند مردم را از نظام اسلامی جدا کنند. اما حرکت مردمی و عظیم ۹ دی چهره مردم رانشان داد و آزمونی شد برای سنجش مومنین واقعی از مدعیان ایمان.

   پرواضح است که فتنه های آینده پیچیده تر و بزرگتر بوده و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای هدف قرار دادن نقاط  قوت انقلاب به کار خواهند گرفت. لذا لازم است بیان نماییم که آموزه های مکتبی و رهنمود های رهبری بهترین دستاویز امت در کوران فتنه ها می باشد.

   آموزه هایی که طی هشت ماه فتنه ۸۸ نشان داد، که ایشان علاوه بر فتنه زدایی سعی بر بصیرت افزایی داشته اند و بااین کار چشم فتنه را کور نمودند.

   در فتنه سال ۸۸ صرف نظر از سران فتنه که آتش قهر ملت آنها را نابود کرد، بودند افرادی از خواص که علی رغم جدایی کامل حق از باطل سکوت کرده و با مصلحت اندیشی  فقط منافع شخصی خود را به نظام ترجیح داده و موضع صریح خود را مشخص نکردند.

   برخی از آنها هنوز از این عملکرد خود دفاع می کنند. همین افراد بودند که کور سوی امیدی رابرای پیشبرد اهداف استکبار پدید آوردند.

   جمهوری اسلامی از همان ابتدا مرزبندی خود را با لیبرال ها مشخص کرده و اساس کار خود را بر جمهوریت دینی بنا نهاده است.

   جمهوری اسلامی هیچگاه حاضر نشده از مردم سالاری دینی چشم پوشی کند. اساساً هدف فتنه ۸۸ نیز تخریب همین چهره مردم سالارانه نظام اسلامی و القا تقلب در انتخابات بوده است.

   اما پافشاری و استقامت ملت بر آرمان ها، نه تنها بساط فتنه را برچید بلکه باعث صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان اسلام نیز شد.

   خوب است این گروه ها با نظری به پیوند ناگسستنی امت با ولایت و سیری در فتنه ۸۸ خود را برای آزمون های بعدی آماده کنند، تا از خیل ملت جا نمانند. و همچنین به خاطر داشته باشند که موضع قدرتمند ملت ایران در قبال استکبار جهانی همان گفتمان انقلاب اسلامی است و هر حرکت تهدید آمیزی را پاسخی دندان شکن خواهند داد و به فتنه گران اجازه عرض اندام نخواهند داد.

   البته باید از گروهی از خواص که به ندای «این عمار» رهبر انقلاب پاسخ گفتند و در کنار مردم با نقش آفرینی در حوزه های تخصصی خود زمینه رسوایی فتنه را فراهم آوردند تشکر کرد.

   بسیج دانشجویی به مسئولین و خواص سفارش می کند که ضمن رصد هوشمندانه اوضاع سیاسی داخلی و شرایط منطقه ای  به تقویت بصیرت و دور اندیشی خود در سایه منویات مقام معظم رهبری(مدظله) اقدام نموده و به خاطر داشته باشند دنیای استکبار و در راس آن آمریکا همان جنایتکارانی هستند که بدعهدی  و ستمگری بر ملت ایران در مدت زمان طولانی(بیش از نیم قرن)  را در کارنامه خود دارند. لذا دلخوشی ساده انگارانه به این ستمگران بی شک خسارت بار خواهد بود.

   در انتها بار دیگر به همگان یادآور می شویم در شرایط حساس کنونی که نظام سلطه سعی دارد با اعمال فشار موجبات شکست انقلاب اسلامی را فراهم آورد، با ورق زدن کتاب انقلاب اسلامی، وفاداری مردم را به نظام اسلامی مرور کنند.

   مسلماً مرور وقایع انقلاب درس های بسیاری، از جمله مشاهده دست یاری خداوند در کنار نظام اسلامی را به همراه خواهد داشت. همه باید به یاد داشته باشندکه چنگ زدن به رهنمود های مقام معظم رهبری و ورود به خیل عظیم مردم است که آنها از ورطه نابودی نجات خواهد داد.

                                  والسلام علی من اتبع الهدی

                 بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان تیران وکرون

ارسال نظرات
پر بیننده ها