علی گرجی در جمع مردم ولایتمدار شهرستان بن، گفت:‌ متاسفانه عده ای کوته فکر و بی بصیرت هنوز هم فتنه 88 را دعوای انتخاباتی بین دو نامزد می دانند.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۴۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام مردمی 9دی، نهضت روشنگری هفته بصیرت با حضور خیل مردم ولایتمدار شهرستان بن در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

علی گرجی، در این گردهمایی که به همت شورای هماهنگی کمیته 9دی شهرستان بن برگزار شد، به تشریح زوایای مختلف فتنه 88 و خلق حماسه عظیم 9دی با حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت:‌ عقبه فتنه 88 از سال 1371 استارت خورد و این عقبه همواره مترصد فرصت های کلیدی در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی، افزود: دشمن سیزده ماه قبل از انتخابات 88با رمز ((تقلب))،‌ پروژه براندازی نرم یا همان انقلاب مخملین را رقم زد، که متاسفانه عده ای ناآگاه و عده محدودی هم آگاه در این بازی همراه دشمن بودند.

گرجی، تاکید کرد: ملت بزرگ ایران سلامی تا سال های سال حق دارند در مورد زوایای پیدا و پنهان این فتنه عظیم که با تدابیر حکیمانه ناخدای کشتی انقلاب، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای خنثی شده است، تحقیق و تفحص نمایند؛ ولی متاسفانه عده ای کوته فکر و بی بصیرت هنوز هم فتنه 88 را دعوای انتخاباتی بین دو نامزد می دانند.

ارسال نظرات