فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری گفت: هرجا که کشور به مشکل برخورد نموده، با اتصال به بسیج نجات پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۳۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی با گرامیداشت هفته بصیرت و سالروز حماسه 9دی، افزود: امروز اسلام به نعمت انقلاب زنده شد و این انقلاب در همه جای جهان شناخته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن، که در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید و قدیم حوزه مقاومت بسیج شهر فرادنبه سخن می گفت، اظهار کرد: یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی این بود که دست خدا پشت آن بود وبه قول حضرت امام خمینی (ره)، تجمعی که دست خداوند پشت آن باشد پیروز خواهد بود و اگر راهنمایی و رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) نبود انقلاب ما نیز پیروز نمی شد.

کیهانی ادامه داد: اگر روحیه انقلابی گری نداشته باشیم، دیگر چیزی نداریم و امروز کسانی که دم از سازش می زنند، کسانی هستند که باعث تحریم کشور ما شدند و 9 دی یک حرکت بزرگ و عظیم در کشور بود که سفره افرادی را که برای انقلاب نقشه کشیده بودند برچید.

وی، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، دو مفهوم کلی در بسیج وجود دارد، که مسئولیت پذیری و بصیرت را شامل می شود.

کیهانی، تأکید کرد: خیلی افراد بودند که مسئولیت داشتند ولی به علت نداشتن بصیرت مردود شدند؛ هرچند برخی از اینها سابقه های مبارزاتی طولانی نیز در کارنامه خود دارند.

فرمانده ناحیه بروجن اظهار داشت: بسیج یک جناح سیاسی نیست، بسیج یک جریان و یک سیل خروشان است که به سمت اهداف انقلاب اسلامی حرکت می کند و کسانی که برای انقلاب و نظام زحمت می کشند ، بسیجی هستند .

کیهانی گفت: هرجا که کشور به مشکل برخورد کرد به بسیج متصل شد و نجات پیدا کرد، مانند اقتصاد مقاومتی و ...، حوزه های مختلف دیگر.

وی، یادآور شد: باید به نفوذ توجه زیادی کرد، امروز نفوذ نظامی و سخت نیست، امروز نفوذ در ذهن و فکر است که حرف خودشان را از طریق این ها بزنند و باید بصیرت داشته باشیم.

در این مراسم از زحمات سید جعفر حسینی، تقدیر و بهنام ربیعی بعنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهر فرادنبه معرفی شد.

ارسال نظرات