رئیس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت قیام 9‌دی گفت:‌ آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دنبال آشفته‌ سازی حوزه سیاست داخلی کشور ما بودند که البته ملت ایران با غیرت دینی و نشان دادن اراده خود کنترل صحنه را در دست گرفت.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۶۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (هشتم دی ماه 95) با بیان اینکه قیام ملت در نهم دی ماه را قدر می‌نهیم و گرامی می‌داریم، گفت: ملت رشید ایران پس از ماه‌ها کشمکش سیاسی داخل و فتنه‌گری‌های گوناگون مخصوصا پس از اقدامات سخیف و شنیعی روز عاشورای آن سال با حضور یکپارچه و تعیین‌کننده خود در صحنه تیغ بر ناراستی‌ها و ظلم بر انقلاب کشید.

وی افزود: ملت ایران با این قیام مجددا اراده خویش را بر صراط انقلاب حاکم ساخت و با رهنمودهای پیشوای معزز انقلاب حضرت آ‌یت‌الله خامنه‌ای مسیر حرکت آتی کشور را مشخص کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در آن موقعیت حساس که آمریکا و برخی کشورهای غربی و صهیونیست‌های بی صورت و بی‌سیرت با مکر و حیله‌گری به دنبال آشفته‌سازی و اغواگری حوزه سیاست داخلی کشور ما بودند و با تفکری نارس و منافقانه حتی اقدامات زشتی که در روز عاشورای آن سال رخ داد را مجددا پایه ماجراجویی جدید قرار دادند ملت مجاهد ایران با غیرت دینی و انقلابی با نشان دادن اراده قوی خود صحنه را خود به دست گرفت و این هوشیاری سیاسی و دینی بزرگ‌ترین سرمایه ملت ایران بوده و هست و هیچ چیز معادل آن نمی‌توان یافت.

به گزارش فارس، لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: قدردانی از این همت عالی ملت نستوه راست‌اندیشی در دین و مسیر روحانیت و صداقت در پیمودن راه امام (ره) و شهدای عظیم‌الشأن انقلاب و پیروی از راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب و خدمت خالصانه ب ه خلق است تا با وفاق ملی دژ انقلاب را در مقابل بیگانگان مستحکم کنیم.

ارسال نظرات