مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین گفت:گرامیداشت حماسه بی نظیر 9 دی تببین ظلم و جنایت پدید آورندگان فتنه 88 است و کسانی که به دنبال به حاشیه کشاندن و کم رنگ کردن آن هستند نه متدین هستند و نه انقلابی.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۱۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،سردار یوسف‌ علیزاده مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین در جمع پاسداران سپاه بیت المقدس در سنندج؛ فتنه 88 را تلاش مذبوحانه مهاجمین جنگ نرم و دشمنان فرهنگی سیاسی و اقتصادی ملت بزرگ ایران عنوان کرد و گفت: دشمنان از طریق فتنه88 و این جنگ تمام عیار تلاش داشتند عظمت انقلاب؛انسجام ملت و داشته های ملت جهادی و انقلابی را به تاراج ببرند.

 

وی گفت:فتنه 88 یک تهاجم و جنگ تمام عیار و دشمنی آشکار بود که انجام شد و در طول سالهای بعد از فتنه تلاش بر این متمرکز شد که فتنه از حافظه مردم و از یاد جوانان پاک گردد در حال عادی و کم جلوه دادن این فتنه و حماسه عظیم 9 دی هستند در صورتی که فتنه گران و اربابانشان می دانند که چه فتنه عظیمی بود و چه جنایاتی کردند.

 

وی وظیفه مدافعان انقلاب رادفاع از ارزش های انقلاب و اطلاعت از رهبری بیان کرد و گفت: اهمیت و بصیرت در باره فتنه هنوز از سخنان رهبری نرفته است و چگونه باید از حافظه ما پاک شود.

 

این مقام مسئول افزود: درست است که باید خطاها فراموش شود اما برخی اشتباهات دشمنان غدار در لباس خودی و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را نباید به فراموشی سپرد و اکنون برخی از افراد که در لابلای دولت نفوذ کرده اند، اعلام می کنند که چرا وقت مردم گرفته شود، این چه منطقی است آیا به خواب بردن و از یاد رفتن فتنه خدمت است یا خیانت؟

 

صف خادم و خائن به ملت و نظام از هم جدا شود

سردار علیزاده افزود: مردم و خادمین نظام طرفدار روشن شدن خطوط و تفکیک خادم از خائن هستند در جامعه اسلامی که همه در کنار هم حضور دارند باید صف انقلاب و ضد انقلاب خادم و خائن به ملت و نظام به درستی تفکیک و تبین شود تا دیگر فتنه و آشوبی رخ ندهد.

 

مذاکرات محل جنگ دیپلماتیک است نه محل سازش ذلیلانه

وی افزود: ما یقین داریم جریان بستر ساز فتنه 88 با آرمان های امام و شهیدان سازش نداردو قطعا باید مرزها تفکیک شود و چند سالی است که رهبری دائما از نفوذ و عدم اعتماد به آمریکا سخن میگویند.

وی افزود: رهبری می فرماید: شما باید بدانید با دشمن مذاکره می کنید و مذاکرات شما محل جنگ دیپلماتیک است نه محل سازش ذلیلانه.

 

اعتماد به آمریکا آب در هاون کوبیدن است

علیزاده ادامه داد: دل خوش کردن به دشمن آیا چیزی جز آب در هاون کوبیدن است و آیا این حماقت است یا رذالت؟

به آمریکا نمی شود اعتماد کرد

وی بیان داشت: امروزه همه متوجه شده اند که نمی شود به آمریکا اعتماد کرد زیرا اهل خیانت،ظلم،چپاول، کودک کشی و غارت کردن کشورها برای منافع خود است.

سردار علیزاده مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین در پایان عنوان داشت: گرامیداشت حماسه بی نظیر 9 دی تببین ظلم و جنایت پدید آورندگان فتنه 88 و یک تکلیف و وظیفه دینی و انقلابی است و کسانی که به دنبال به حاشیه کشاندن و کم رنگ کردن این حماسه عظیم می باشند نه متدین هستند و نه انقلابی.

 

ارسال نظرات