مسابقه تصویر سازی برمدار بیداری برگزار شد

بوشهر_ مسابقه تصویر سازی برمدار بیدار با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر در سالن 22بهمن حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۰۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سعید نوذری مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با محورهای «علل شکل‌گیری فتنه 88»، «9 دی نقطه عطف انقلاب» و «سران فتنه» به مناسبت حماسه ماندگار 9 دی با حضور هنرمندان بسیجی در سالن 22 بهمن حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه 40 نفر از هنرمندان رشته‌های گرافیک، نقاشی، طراحی و کاریکاتور حضور داشتند و برگزیدگان مسابقه چهارشنبه هشتم دی‌ماه ساعت 18:30 در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی برگزار می‌شود.

نوذری با بیان اینکه این مسابقه به مناسبت سالروز حماسه 9 دی برگزار شده است، افزود: هدف از برگزاری مسابقه تصویرسازی «بر مدار بیداری» تمرکز دوباره اذهان نسبت به اتفاقات تاریخی فتنه 88 است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر تأکید کرد: زبان هنر تأثیرگذارترین ابزار بیان محسوب می‌شود و هنرمندان به عنوان قشر فرهیخته و تیزبینی هستند که اگر هنر خود را در مسیر کمک به جامعه، آرمان‌های انسانی و خدمت به مردم و کشور به کار ببرند اصلاح در امور جامعه با شتاب و عمق بیشتری اتفاق می‌افتد./انتهای پیام

ارسال نظرات