فتنه هنوز رفع نشده است/۹ دی روز تجلی بصیرت مردم ایران

مسؤول هماهنگی ستاد مردمی گرامی‌داشت ۹ دی فریدونکنار با تأکید بر لزوم بصیرت‌افزایی در جامعه، گفت: فتنه دفع شده اما رفع نشده است.
کد خبر: ۸۷۹۹۱۸۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدرضا آزادی‌کناری در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات برادر در نمازخانه سپاه فریدونکنار، اظهار کرد: ۹ دی اتفاقی تاریخی، سرنوشت‌ساز و الهی بود که می‌توان توجه ویژه به آن را برای ملت ایران ضروری دانست.

وی با بیان اینکه امسال برای با شکوه‌تر شدن مراسم گرامی‌داشت ۹ دی در فریدونکنار برنامه‌ریزی شده است، افزود: هسته مرکزی ستاد مردمی برای اجرای این برنامه با همت جوانان انقلابی شهرستان تشکیل شده و فعالیت می‌کند.

مسؤول هماهنگی ستاد مردمی گرامی‌داشت ۹ دی فریدونکنار با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ امسال در مسجد امام سجاد(ع) بزرگ می‌شود، تصریح کرد: در این برنامه به‌دنبال نشان دادن قدرت انقلابی مردم هستیم و می‌توان از آن به عنوان برنامه محوری یاد کرد.

این مسؤول با اشاره به اشتباه سیاست‌مداران کشور مبنی بر اعتماد به امریکا در مذاکرات، بیان کرد: عدم اعتماد به امریکا و استکبار مورد تأکید قرآن است که از منویات مقام معظم رهبری نیز بوده و هست.

آزادی‌کناری با تأکید بر اینکه رهبری چشم ناظر اسلام در قرن حاضر است، خاطرنشان کرد: امریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه در موارد بسیاری به مردم ایران اسلامی ظلم کرده و برای ما ایجاد مشکل کردند.

وی با بیان اینکه قرآن نشانه‌های هدایت درست و لازمه عدم اعتماد به دشمن را نشان داده و تأکید کرده است، ادامه داد: رهروان راه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باید با حضور پرشور در اجتماع گرامی‌داشت ۹ دی از فتنه گران اعلام برائت کنند.

مسؤول هماهنگی ستاد مردمی گرامی‌داشت ۹ دی فریدونکنار با اشاره به اینکه برگزاری اجتماع‌های بزرگ در این روز سرنوشت‌ساز در جمهوری اسلامی ایران ضروری است، تصریح کرد: رفتار تابع افکار است و می‌توان با حضور در این اجتماع اقتدار، حمایت تمام‌قد خود از ولایت فقیه را نمایان کرد.

این مسؤول با بیان اینکه هر کس در مسیر ولایت فقیه باشد در مسیر خدا است، اظهار کرد: تولی نسبت به ولی خدا و تبری نسبت به دشمن خدامحور برگزاری اجتماع مردمی گرامی‌داشت ۹ دی در فریدونکنار است.

آزادی‌کناری ۹ دی را تجلی بصیرت مردم ایران اسلامی دانست و افزود: باید دقت داشت که فتنه دفع شده اما رفع نشده و در همین بخش برگزاری اجتماع‌های مردمی امری مهم است.

وی با تأکید بر اینکه بسیجیان باید انقلابی عمل کنند، بیان کرد: نباید در فعالیت‌ها و برنامه‌ها فقط وظایف سازمانی را در نظر گرفت و لازم است انقلابی فکر و عمل کرد.

مسؤول هماهنگی ستاد مردمی گرامی‌داشت ۹ دی فریدونکنار از تهیه و پخش نماهنگ‌های سه الی ۱۰ دقیقه روشنگری و بصیرت‌افزایی در مساجد محلات و پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: از پایگاه‌های مقاومت بسیج فریدونکنار انتظار داریم در بخش اطلاع‌رسانی به ستاد کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها