امام جمعه گلوگاه گفت: برای اینکه دشمن هرگز خواب تکرار فتنه را نبیند باید همواره حماسه 9 دی زنده نگه داشته شود و اگر کسی جریان فتنه را فراموش کند جاهل است.
کد خبر: ۸۷۹۹۱۶۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی طی گفت‌وگویی با بیان اینکه حماسه تاریخی ۹دی همانند عاشورا عبرت‌آموز است، اظهار داشت: دشمن به دنبال ساده نشان دادن جریان فتنه است و سعی در  فراموشی ۹ دی دارد.

وی بیان کرد: وقتی جریان فتنه را بررسی کنیم می‌بینیم که دشمن با تمام ابزار و با تمام قوا وارد میدان شده بود و فتنه‌گرا‌ن به بهانه تقلب در انتخابات آشوب به پا کرده و علیه ولایت فقیه شعار می‌دادند.

امام جمعه گلوگاه ادامه داد: فتنه‌گران در سال ۸۸ قرآن را آتش زدن و به عاشورا و مساجد و عکس حضرت امام(ره) اهانت کردند و دل مومنان را به در آوردند.

میراحمدی با بیان اینکه مردم با حضور خود فتنه را خنثی کردند، افزود: برای اینکه دشمن هرگز خواب تکرار فتنه را نبیند باید همواره حماسه ۹ دی زنده نگه داشته شود و اگر کسی که به خواب غفلت برود و جریان فتنه را فراموش کند جاهل است.

وی خاطرنشان کرد: اگر غفلت شود فتنه با ظاهر و رمز دیگری وارد می‌شود، چون دشمنی دشمنان از بین نرفته و آنها در حال مطالعه برای ایجاد فتنه دیگری هستند و قطعا در لباس و روش دیگری وارد میدان می‌شوند.

خطیب جمعه گلوگاه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جریان ولایت و انقلاب ادامه یابد، یوم‌الله ۹ دی همواره باید زنده نگه داشته شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها