نهم دي، يوم اللهي گرديد در اوج دين داري ناب، در سرچشمه ي ولايت پذيري حقيقي و در قلّه ي بصيرت سياسي اين امت وفادار تا هيچ بد خواه كژ انديش فتنه گري جرأت و جسارت نگاه چپ به اين سرزمين شهيد پرور را نداشته باشد.
کد خبر: ۸۷۹۹۱۴۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت یوم الله 9دی بیانیه ای صادر کرده که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم
ان الذين قالو ربّنا الله ثم استقاموا تتنزل عليهم الملائكه الّا تخافوا و لا تحزنوا و ابشرو بالجنه التي كنتم توعدون «سوره فصلت آيه 30»

انقلاب شكوهمند اسلامي به عنوان رخدادي بي بديل در مهندسي حيات بشريت، نقطه ي عطفي بود که اميد و اعتماد به نفس را در قلوب آحاد انسان هاي آزادي خواه و استقلال انديش تابانيد. 

علي رغم تمام محاسبات دنيوي بدخواهان، اين انقلاب آسماني توانست قله هاي ترقي و عدالت را يكي پس از ديگري طي كند و هر قدر صعودش فزوني يافت، افول شيطان بزرگ و ايادي اش نيز به قعر فنا و نابودي نزديك گشت.

امّا از آنجا كه دشمن همواره تا فناي كامل به دنبال دست و پا زدن براي ضربه به ديگران بوده و در پي چنگ اندازي به سايرين براي نجات واهي خويش است؛ لذا همواره انقلاب الهي ايرانيان، مورد تهديد و تطميع زورگويان قسم خورده اي است كه از هيچ فتنه و آشوب و توطئه اي شوم فروگذار نمي كنند.

آن پليد صفتان پس از آشوب هاي ناكام سال 78؛ تلاش كردند تا در سال 1388 و پس از درخشش حيرت انگيز امّتِ امام در حضور حداكثري پاي صندوق هاي رأي ؛ تمام حقد و كينه ي شكست هاي شان را با شيطاني ترين طراحي، يعني ايجاد فتنه اي تمام عيار بر اين ملّت بصير آوار نمايند. غافل از اينكه اينجا ايران بسيجيان است، بسيجياني ده ها ميليوني كه چشمان بيدارشان به سوي امر ولايت است كه به محض فرمان؛ دست و پاي هر تجاوزگر غاصبي را در دم قطع و كوتاه مي نمايند.

هر چه ظلم هاي فتنه انگيزان بيشتر شد شور و حماسه ي ملّت نيز افزون گشت تا بدان جا كه در نهم دي ماه 1388 آن حضور شگفت انگيز تاريخي رقم خورد. آري نهم دي، يوم اللهي گرديد در اوج دين داري ناب، در سرچشمه ي ولايت پذيري حقيقي و در قلّه ي بصيرت سياسي اين امت وفادار تا هيچ بد خواه كژ انديش فتنه گري جرأت و جسارت نگاه چپ به اين سرزمين شهيد پرور را نداشته باشد.

سازمان بسيج مستضعفين به بهانه ي فرارسيدن اين روز تاريخي؛ ضمن تجديد ميثاق با خط ناب امام راحل عظيم الشان؛ بار ديگر عهد ناگسستني و پيمان مستحكم خويش را با وليّ امر مسلمين جهان امام خامنه اي عزيز اعلام نموده و اعلان مي دارد كه ملت بسيجي ايران اسلامي همواره در خط مقدم هر نبردي، لبيك گويان چشم انتظار اوامر فرمانده معظم خويش است و از سران حقيقي فتنه يعني شيطان بزرگ و صهيونيسم بين الملل و از فريب خوردگان كوته بين و اذناب جيره خوار داخلي آنان تبرّي جسته و خواهان اشدّ مجازات براي قاتلان و جنايت گران فتنه گر در وقايع 88سال مي باشند.

از خداوند سبحان علوّ درجات معنوي را براي شهيدان مبارزه با فتنه مسئلت نموده و سلامتي و صبر را براي خانواده هاي عزيزشان و جانبازان ايثارگر خواهانيم. و در پایان از مردم انقلابی عزیزمان که مانند همیشه این روز تاریخی را با برگزاری برنامه های پرشور در اقصی نقاط کشور با شور و حماسه برگزار نموده و به شایستگی در برنامه های یوم الله 9 دی شرکت می نمایند سپاسگزار و قدر دانیم.

سازمان بسيج مستضعفين  
هشتم دی ماه 1395
ارسال نظرات