خبرهای داغ:
آیت الله موسوی جزایری در بهبهان :
آیت الله جزایری تاکید کرد : قبل از انقلاب طلاب ما به ٢٠٠ نفر نمی رسید بحمدالله پس از انقلاب به ۵٠٠٠ نفر رسیده است که باید شکر این نعمت ها را بجا بیاوریم.
کد خبر: ۸۷۹۹۱۱۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
هفت تن از طلاب حوزه علمیه امامزاده فضل (ع) بهبهان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین محلی شهرستان ملبس به لباس روحانیت شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید قدرت الله ناصری در ابتدای این مراسم که با حضور اقشار مردم در مسجد بردی این شهر برگزار شد ،
  ضمن تشكر و قدرداني از حضور آيت الله جزایری ، مسئولين و مردم ولايتمدار اظهار کرد : 
پيشرفت در كار سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی منوط به كار هاي فرهنگی است
 

وی افزود : اگر موفقیتی در سطح استان داريم بابت كار های فرهنگی است ، حضرت آيت الله جزایری به حوزه فرهنگی به خصوص حوزه هاي علميه توجه دارد .
 

امام جمعه بهبهان ازتوجه ویژه نماینده ولی فقیه نسبت به حوزه علميه امامزاده فضل (ع)
  قدر دانی کرد و ابراز کرد :  انشاالله هر هفته از اين طلبه ها مسجدی و مسائل فرهنگی مسجد را اداره مي كند.
 
حجت الاسلام ناصری ادامه داد : طلاب خودشان را مبلغ اسلام ناب محمدی (ص) بدانند فقط براي رضای خدا خود را آراسته كنند كه خداوند آنها را ياری خواهد داد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : بنده به هر روستا و مسجدی كه مي روم نياز طلبه احساس مي كنم و كساني كه استعداد دارند به حوزه های علميه مراجعه كنند و آگاهانه تصميم بگيرند ما از آنها استقبال می كنيم .

آیت الله موسوی جزایری در این مراسم نیز با تاکید بر حرمت لباس روحانیت ، در خصوص فلسفه عمامه گذاری در دین اسلام اظهار کرد :
  پیامبر در روز عید غدیر امیرالمؤمنین را منصوب کرد و عمامه خود را بر سر امیرالمؤمنین گذاشت لذا این مراسم به پیامبر (ص) نسبت داده شده است و  از آنجایی که اين لباس، لباس مقدسی است به همین مناسبت جشن می گیریم.   

وی افزود : حوزه های علمیه امری است واجب، روستاها و شهر ها به طلاب نیاز دارند. مراکز آموزشی و صنعتی ما به طلاب نیاز دارند، ازدیاد جمعیت داریم نیاز طلاب هنوز تأمین نشده است.
 

امام جمعه اهواز اذعان کرد : قبل از انقلاب طلاب ما به ٢٠٠ نفر نمی رسید بحمدالله پس از انقلاب به 
۵٠٠٠ نفر رسیده است که باید شکر این نعمت ها را بجا بیاوریم. 

آیت الله جزایری با اشاره به جایگاه ویژه بهبهان در پرورش روحانیت و عالمان دینی ابراز کرد :
  یکی از امید هاي حوزه علمیه استان، بهبهان است و طلبه هایی با استعداد و پویا و با کیفیت بسیار خوبی دارد
بنابر این توسعه حوزه های علمیه کاری خیلی مهم است که مدرسه علمیه وحید بهبهانی در خیرآباد پایه‌گذار اصول فقه و حق بزرگی در جهان تشییع دارد. 
 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان تصریح کرد : حوزه علمیه لشکر امام زمان است و حوزه علمیه خوزستان درخشنده است که رهبر معظم انقلاب
  از این حوزه  راضی است و تقدیر می کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها