ربیع فلاح با اعلام اینکه بیشتر درخواست‌های بانوان ورزشکار قابل انجام است، تصریح کرد: بحث بیمه و اشتغال که توسط بانوان حاضر در جلسه بیان شد، پیگیری شده و قابل حل است.
کد خبر: ۸۷۹۸۹۶۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، استاندار مازندران بیان کرد: با توجه به محدودیت‌ها و مشکلات بانوان در میادین مختلف ورزشی اما باز هم بالنوان افتخارآفرینی کرده و پرچم ایران اسلامی را در مسابقات مهم جهانی و المپیک به اهتزاز در می‌آورند.

فلاح با بیان اینکه نظم و انضباط و انگیزه بانوان برای پیشرفت بیشتر از آقایان است، اظهار کرد: بانوان ما از توانمندی‌های بالایی برخوردار هستند که باید با تلاش از این موقعیت استفاده کنند.

وی مسابقات را میدان مبارزه خواند و افزود: با وجود کمبود‌ها و کاستی‌ها در سال‌های اخیر ورزشکاران مازندرانی افتخارآفرینی‌های زیادی داشته‌اند که این امر مازندران را به‌عنوان قطب ورزش کشور مطرح کرده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بانوان ایرانی جزو بانوان ممتاز در همه زمینه‌ها هستند و در صحنه مبارزاتی با اعتقاد مذهبی و با حجاب ظاهر می‌شوند، تأکید کرد: امکانات دولتی باید برای ورزشکاران عادلانه تقسیم شود و بخش‌های خصوصی را در حمایت از ورزشکاران فعال‌تر کنیم.

این مسؤول با اعلام اینکه بیشتر درخواست‌های بانوان ورزشکار قابل انجام است، تصریح کرد: بحث بیمه و اشتغال که توسط بانوان حاضر در جلسه بیان شد، پیگیری شده و قابل حل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها