مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان:

دشمنان تمام تمرکز خود را به سوی ما نشانه گرفته‌اند

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان گفت: دشمنان تمام تمرکز و چشم‌های خود رابه سوی ما نشانه گرفته‌اند تا ببینند شیعیان کجا اشتباه می‌کنند تا اهل بیت(ع) رابه این اشتباه وصل کنند.
کد خبر: ۸۷۹۸۹۲۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از فومن، حجت‌الاسلام والمسلمین عادلی در مراسم نکوداشت پیرغلامان و ذاکران اهل بیت(ع)  شهرستان فومن درآستان مقدس امام زاده میرزا و گلزار شهدای فومن اظهار داشت: مداحان پیام و معنای اشعاری که در مراسمات می‌خوانند را بدانند و از خواندن شعرهایی که در شنونده بدبینی ایجاد می‌کند بپرهیزند.

وی با بیان اینکه نماز خواندن به تنهایی نشانه ایمان نیست و ایمانی که در آن بصیرت نباشد نمی‌تواند انسان را نجات دهد خطاب به مداحان گفت: اگر به این وادی ورود کرده‌اید قدر خود را بدانید زیرا هر کسی لایق مدح اهل بیت(ع) نیست.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان خطاب به کسانی که توفیق مدح اهل بیت(ع) را دارند اعلام کرد: ذاکران و مداحانی که وارد این دستگاه می‌شوند باید از خیلی خطاها، تخلفات و مسائل اخلاقی چشم پوشی کرده زیرا باعث نابودی خود می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه مداحان و ذاکران در مراسمات ترحیم وقت بیشتری را صرف اهل بیت(ع)  بگذارند گفت: برخی از مجریان و مداحان، مراسمات را با شعر آغاز می‌کنند اما کاری که در آغاز با بسم الله الرحمن الرحیم شروع نشود در اول و آخر نتیجه‌ای نخواهد داشت.

عادلی با اشاره به اینکه نباید جلساتمان را طولانی کنیم چون ظرفیت شنونده محدود است و باید در مراسمات برنامه مدون و مشخصی داشته باشیم افزود: برخی از مداحان دوست دارند با واقعه کربلا مردم را قصابی کنند اما آنچه دل مردم را می‌شکند اعلام واقعیاتی درباره واقعه کربلا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه آسیب‌هایی در مداحی‌هاست و باید مراقب آسیب‌ها وحاشیه‌ها باشیم گفت: دشمنان تمام تمرکز و چشم‌های خود رابه سوی ما نشانه گرفته‌اند تا ببینند شیعیان کجا اشتباه می‌کنند تا اهل بیت(ع) رابه این اشتباه وصل کنند.

شایان ذکر است اسماعیل زاد دولتی عضو هیات امناء آستان مقدس امامزاده میرزا و گلزار شهدا از برگزاری مراسم تجلیل از ذاکرین ابا عبدالله الحسین (ع) در آینده ای نزدیک خبر داد .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار