رئیس بنیاد مسکن شهرستان املش گفت: برای تکمیل نه پروژه نیمه تمام اجرای طرح هادی روستایی شهرستان املش به پنجاه میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۸۷۹۸۹۲۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، امیرکبیر حبیبی رئیس بنیاد مسکن شهرستان املش گفت: برای اجرا، تهیه و بازنگری 41 طرح هادی روستایی این شهرستان، امسال 9 میلیارد و 20 میلیون ریال اعتبار از منابع مختلف اختصاص یافته که 2 میلیارد و 350 میلیون ریال بیشتر از میزان پارسال است.

حبیبی با اشاره به این که از مجموع 6 میلیارد و 670 میلیون ریال اعتبار پارسال بنیاد مسکن شهرستان املش 2 میلیارد و 260 میلیون ریال آن تخصیص یافت؛ گفت: از مجموع 41 پروژه مصوب امسال، 29 پروژه مطالبات پیمانکاران و 3 پروژه بازنگری و 9 پروژه هم اجرای طرح هادی نیمه تمام این شهرستان است.

رئیس بنیاد مسکن املش یادآور شد: طرح هادی روستاهای لرود و مربو – یوسف آبادکشکلایه – رمشایه، علی آباد و سوخته کیش بازنگری می شود و برای اجرای 9 طرح هادی نیمه تمام روستایی از قبیل پل جورگوابر، پل جورکاسر، طرح هادی البرز، سورشفیع لات، پارک آبی بالامحله نرکه، استادکلایه، لگموج، گوشت پزان و پائین محله نرکه امسال 5 میلیارد و 230 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته که برای تکمیل آن به 50 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

حبیبی افزود: از مجموع 143 روستای دارای کد آبادی شهرستان املش 125 روستا دارای سکنه بوده و از این تعداد 97 روستا دارای جمعیت بالای 20 خانوار است که براساس برنامه پنجم توسعه طرح هادی برای تمام این روستاها تهیه شده است.

رئیس بنیاد مسکن املش ادامه داد: 14 هزار و 197 خانوار در 122 روستای پنج دهستان دو بخش مرکزی و رانکوه شهرستان املش ساکن اند که معادل 60 درصد جمعیت این شهرستان است و طرح هادی در شهرستان املش تاکنون در 34 روستا اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن املش خاطرنشان کرد: آسفالت 45 هزار متر مربع از معابر داخل بافت ده روستا از قبیل گرکرود، مشکله، کهنه گویه علیا، شکرپس، بهشت آباد، چماقستان، خرشتم، آزاربن علیا، پلاک سرا و کهنه گوراب با 1407 خانوار جمعیت در قالب هم افزایی قیر رایگان از اوایل سال جاری آغاز شد که فقط مشکله و گرکرود باقی مانده و ارزش ریالی اجرای آن 15 میلیارد و 750 میلیون ریال است.

ارسال نظرات