مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد : ملت ایران با حضور یکپارچه خود در حماسه 9 دی وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه نشان دادند.
کد خبر: ۸۷۹۸۹۱۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام میر فخرالدینی با اشاره به اینکه تاریخ ثابت کرده بصیرت‌افزایی بهترین راه مقابله با این اقدامات است، اظهار داشت: حماسه 9 دی پایان همه فتنه‌هایی بود که دشمنان خارجی و فریب‌خوردگان داخلی در سال 88 ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه در 9 دی ملت ایران برای همیشه دشمنان قسم خورده انقلاب را به نقطه ذلت کشاندند، بیان کرد: برای همیشه تاریخ جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قدرت مردمی ثابت کرد که تمام فتنه‌گری‌های دشمنان بی‌نتیجه و بی‌ثمر است.

وی به حماسه نهم دی ماه سال 88 اشاره کرد و گفت: یوم‌الله نهم دی ماه سال 88 حماسه‌ای بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد

میر فخرالدینی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از انقلاب و نظام نشان می‌دهد که علی رغم تنوع سلایق در کشور، آنان همواره به انقلاب و نظام علاقمندند و هر گاه که لازم باشد با حضور به موقع خود در صحنه این موضوع را به نمایش می‌گذارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 9 دی متعلق به همه آحاد ملت ایران و نه یک جریان و حزب خاص است اظهار کرد: مقاومت و پایمردی در برابر دشمن به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نعمت است و بر همین اساس دشمنان با قبول این اصل مهم در صدد ایجاد شکاف بین مردم، انقلاب و مسئولان هستند.

وی با گرامی داشت این روز از آحاد مردم شهید پرور بهاباد دعوت کرد تا در برنامه های 9 دی که در شهرستان برگزار میشود شرکت نمایند.

وی مهمترین برنامه را در این روز همایش بزرگ بصیرت افزائی با تجمع بزرگ مردم بهاباد در سالن مجتمع ملا عبدالله بهابادی دانست و از عموم مردم دعوت کرد در این همایش بزرگ شرکت کنند تا بار دیگر حمایت قاطع خود را مثل همیشه از ولی امر مسلمین اعلام نمایند که همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود.

ارسال نظرات