مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت این سپاه، گفت: ماهیت فتنه گران سال 88 در جریان کنفرانس برلین و وقایع سال 78 برای مردم آگاه و بصیر مشخص شده بود و در این فتنه رسوا و منزوی شدند.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۹۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده یادآوری کرد: فتنه گران داخلی با هدایت نظام سلطه و با فریب عده ای خواص بی بصیرت درصدد ساختارشکنی و ضربه زدن به ارکان نظام و ولایت فقیه بودند که با هوشیاری و حضور مردم در صحنه به ویژه در 9 دی این توطئه شوم شکست خورد.

وی ادامه داد: وجود خواص بی بصیرت و فریب خورده از نظام سلطه موجب به وجود آمدن فتنه 88 شد که با تدابیر رهبری و حضور در صحنه مردم خنثی شد.

حجت الاسلام فیضی زاده اظهار کرد: دستاورد حضور عظیم مردم در حماسه نهم دی سال 88، خاموش کردن آتش فتنه ای بود که با الهام از تفکرات و اندیشه های غربی، با هدف اجرای انقلاب های مخملی، توسط ایادی فریب خورده استکبار در داخل کشور ایجاد شده بود.

وی تاکید کرد: حضور گسترده آحاد مردم برای بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی، خط بطلانی بر تفکرات انحرافی فتنه گران داخلی و خارجی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه تصریح کرد: با توجه به توطئه های همیشگی نظام سلطه، آگاهی و هوشیاری مردم در برابر فتنه های جدید دشمنان نظام اسلامی ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها