خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء؛

حماسه 9 دی سفره شیطانی فتنه گران را جمع کرد/ نقش کلیدی رهبر در خنثی سازی فتنه ۸۸/ با فهم مردم فتنه در نطفه خفه شد

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: حماسه 9 دی سفره شیطانی فتنه گران را جمع کرده و پاسخ دندان شکنی به توطئه گران بود.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۸۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرمّ در نشست صمیمی با سربازان سپاه شهداء آذربایجان غربی اظهار داشت: انتخابات همواره در نظام اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و معمولا سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان علیه نظام اسلامی در 38 سال گذشته، تصریح کرد: با نگاهی به گذشته می توان متوجه شد که هر 10 سال یکبار، توطئه بزرگی علیه نظام اسلامی از سوی دشمنان شکل گرفته است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به توطئه های دشمنان در سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه جنگ قومیت ها در ایران، گفت: جنگ قومیت ها نخستین برنامه دشمن علیه نظام اسلامی بود تا اتحاد و یکپارچگی ملت ایران را نشانه رود.

سردار خرّم ادامه داد: دشمنان همواره از اختلافات قومیت ها در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی بهره گرفته و غائله های مختلفی را در گوشه و کنار کشور به راه انداختند.

وی ترور را از دیگر توطئه های دشمنان در سال های اول انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در دو سه سال ابتدای انقلاب اکثر مسئولان نظام اسلامی توسط دشمنان ترور شدند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه ترور شخصیت های برجسته نظام اسلامی در استان های دیگر کشور نیز ادامه داشت، ادامه داد: فعالیت خانه های تیمی در این سال ها در اوج بود.

سردار خرّم تحمیل جنگ را از دیگر توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: خستگی دشمن در رویارویی با نظام اسلامی فتنه سال 78 را در کوی دانشگاه به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه در این فتنه از عناصر تاثیرگذار استاد و دانشگاه برای از پای در آوردن نظام اسلامی استفاده شد، خاطرنشان کرد: در واقع هدف دشمن از این توطئه این بود که دانشجو و اساتید دانشگاهی را در مقابل نظام اسلامی صف آرایی کند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی هدایت های مقام معظم رهبری را موجب خاموش شدن فتنه سال 78 عنوان کرد و بیان داشت: برخی از مطبوعات و رسانه های کشور نیز ابزار دشمن شده و به این توطئه دامن می زدند.

وی با اشاره به برنامه ریزی قبلی دشمن برای فتنه سال 88،گفت: در دهه سوم انقلاب اسلامی انتخابات بهانه ای برای هجمه به نظام اسلامی شد.

سردار خرم با برشمردن هزینه هایی که فتنه سال 88 بر نظام اسلامی تحمیل کرد، گفت: با مروری به سخنان افراد تاثیرگذار فتنه می توان به راحتی فهمید که این برنامه از قبل طراحی شده و دست های بسیاری در جریان بود.

وی ثبت نام برخی افراد را در انتخابات سال 88 عمدی و در جریان برنامه ریزی برای فتنه عنوان کرد و گفت: 9ماه قبل از برگزاری انتخابات ستاد صیانت از آرا تشکیل شد و از همان روزها بحث تقلب در انتخابات از سوی سران فتنه مطرح می شد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه نظارت 500 هزار نفر به صورت مستقیم در انجام انتخابات بحث تقلب را کاملا خنثی می کند، افزود: راه اندازی 12 شبکه ماهواره ای در نزدیکی های انتخابات ایران، به خوبی هدف دشمنان را بیان می کند.

سردار خرّم یارگیری از نیروهای داخلی را از دیگر برنامه های دشمنان در انتخابات سال 88 دانست و گفت: حضور 85 درصدی مردم ایران در انتخابات موجب شد تا توطئه ها افزایش یابد.

وی نا امن کردن ستادهای برگزاری انتخابات و آتش زدن برخی صندوق های رای را از توطئه های ابتر جریان فتنه دانست و بیان داشت: مقام معظم رهبری در برابر زیاده خواهی های فتنه گران ایستادگی کرده و فتنه گران را به حل مسائل خود در قالب قانون دعوت کردند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فتنه توسط انسان ها شروع می شود اما عقبه آن شیطان است، گفت: معمولا کسانی فتنه می کنند که مسئولیتی دارند.

سردار خرّم سعه صدر مردم و مقام معظم رهبری را در هشت ماه آشوب در کشور بی نظیر توصیف کرد و گفت: اما صبر مردم هنگامی که در روز عاشورای حسینی حرمت عاشورا شکسته شد، به پایان رسید و مردم متوجه شدند که باید آحاد ملت تکلیف فتنه گران را مشخص کنند.

وی با اشاره به شکل گیری حماسه 9 دی و حضور بی نظیر مردم در این راهپیمایی، خاطرنشان کرد: مردم به صحنه آمده و ضمن محکوم کردن اعمال فتنه گران با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه، پاسخ دندان شکنی به فتنه گران دادند.

وی حماسه 9 دی را میثاق ملت با امامت و ولایت، نمایش یکپارچگی، یکدلی و یکرنگی مردم در مقابل دشمنان خارجی عنوان کرد و گفت: با این حماسه سفره شیطانی فتنه گران جمع شده و فتنه گران همچون تفاله به بیرون انداخته شدند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی نماد بصیرت،روشن بینی و آگاهی مردم بود، خاطرنشان کرد: در این روز طومار فتنه در هم پیچیده شد.

*زیباترین خاطرات من با سربازان بوده است

سردار خرّم با پایان گفت: زیباترین خاطرات من با سربازان بوده است،ما به سرباز به دیده برادر،جوان، عنصر ارزشمند نگاه می کنیم.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمی، سربازان به بیان مشکلات خود پرداخته و سوالات خود را بیان کردند که سردار خرّم دستور رسیدگی به مشکلات مطرح شده را دادند.

ارسال نظرات