در آستانه سالگرد حماسه 9 دی نشست هم اندیشی و چهره به چهره با روحانیون منطقه دشتبیل اشنویه با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۷۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست سرهنگ جمال محمدنیا معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان اشنویه ضمن تبریک این روز گفت: یکی ازپایه های مهم امنیت پایدار و توسعه همه جانبه کشور درگرو حضور مردم در صحنه است و وحدت طایفه ها و قومیت های مختلف در ایران اسلامی و حضور منسجم آنها در صحنه های انقلاب متضمن امنیت پایدار در مملکت اسلامی می باشد .

وی در ادامه به ضرورت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: نقش روحانیون در زمینه روشنگری و بصیرت دهی به مردم بسیار مهم بوده و ائمه جمعه و جماعات می توانند در خطبه های نماز جمعه مردم را با مسائل گوناگونی که گاها تشخیص حق از باطل خیلی سخت می شود آشنا کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه افزود: امنیت درمرزهای کشور از ثمره همین اتحادها شکل گرفته و در اینجا با توجه به مسئولیت خطیر روحانیت که پرچم داران دین و اندیشه و راهنمای امت هستند وظیفه مهمی درحفظ و بیشترنمودن این وحدت برعهده دارند و باید در این خصوص تلاش جدی داشته باشند.

در ادامه مراسم امام جمعه شهرستان اشنویه ماموستا مصطفی خاتمی با نفی افراطی گری در اسلام، آن را باعث تفرقه و ناراحتی در بین مسلمانان و خدشه دار شدن چهره رحمانی اسلام در بین جهانیان بیان نموده و گفت: درصدر اسلام و حیات مبارک پیامبراسلام،ایشان هم با افراطی گری مخالف و آن را سرکوب می نموند .

وی همچنین به دسیسه ها و فتنه های دشمنان اسلام اشاره و خواهان هوشیاری روحانیون و توجه لازم به منویات رهبری و شرع اسلام درصیانت ازاسلام و انقلاب اسلامی شد.

ارسال نظرات