خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان هرسین گفت: 9 دی‌ماه روز بصیرت و میثاق دوباره مردم آگاه کشورمان با ولایت مطلقه فقیه است.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۴۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
حجت الاسلام عباس جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، گفت: دست غیب خداوند بار دیگر بر سر ملت انقلابی ایران متجلی شد و در سال 88 باعث خلق حماسه 9 دی گردید و شور حسینی مردم را به وجود آورد.
 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان هرسین افزود: اقدامی که فتنه گران درونی و ایادی استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی و باهدف براندازی نظام و انقلاب با نقشه از قبل تعیین‌شده در جهت هتک حرمت عاشورا و فلسفه قیام امام حسین (ع) و آسیب زدن به انقلاب و به چالش کشیدن نظام با دست‌آویز قرار دادن کلمه تقلب در انتخابات ماهیت خود را با مردم و نظام نشان دادند.

 

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: فتنه گران با هجمه به اصل ولایت‌فقیه و توهین و جسارت به مقام عرشی و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که این انقلاب را از زیر یوغ استعمار و استکبار نجات داد و به جایگاه اصلی انقلابی و اسلامی آن برگرداند و تلاش برای ضربه زدن به ولایت‌فقیه و رهبر معظم انقلاب نشان دادند.

 

به گفته وی فتنه گران نه اهل دین و دیانت هستند و نه از سیاست چیزی می‌فهمند و فقط به دنبال منافع مادی و گروهی خود و سرکردگان خود در خارج از کشور هستند.

 

جعفری اظهار داشت: همان‌گونه که کشورهای اروپایی و آمریکا از آن‌ها در هر شرایط حمایت مادی و معنوی نمودند فقط می‌شود اذهان کرد که آن‌ها از اسلام، قرآن و ولایت‌فقیه فقط به‌صورت ظاهری دم می‌زدند ولی رنگ و بویی از قرآن و اسلام واقعی نداشتند و غلام حلقه‌به‌گوش بیگانگان بودند و هستند.

ارسال نظرات